2012年1月13日 星期五

各有各好


Canadian Little Skaters 1/2 oz 9999 silver Proof coin $428 (連運費和匯費)


Canadian Winter Town 1/2 oz 9999 silver Proof coin $428 (連運費和匯費)


Sunshine 1/2 oz 999 silver round $123 (連運費和匯費)

13 則留言:

爾凡 提到...

Hi, Lisa

你好,
請問你在哪裡訂購的?

謝謝
爾凡

Lisa 提到...

回爾凡,

http://www.apmex.com/

Macy 提到...

恭喜Lisa姐買到心頭好,我前幾個月係好旺角都買左一個Sunshine Eagle 1oz 999 silver round , 因為未見過所以買左,我記得買時候係美金銀價($29.x左右)加港紙$50,老闆收左我大約$300一個連埋膠盒仔,後來我先上網搵資料,原來Kitco d 銀條/銀幣都係SME出咖 !!

kidthief 提到...

$123 including shipping and fees is a good buy, almost spot price!!!

嘉芙蓮 提到...

好靚喎!

Lisa 提到...

回Macy,
唔係想嚇妳, 不過 Sunshine 1oz 幣和1oz牌都有假貨, 所以磅一磅佢好啊 !
(youtube 有好多 video 關於假幣)
我揀半盎司買, 第一因為平, 第二因為比較少人買, 所以暫時作假成份低 D, 不過將來就唔知啦 !
我女幫我買的電子磅還在英國, 遲下過去取 !

Lisa 提到...

回kidthief,
我地訂貨時剛好銀價跌, 而呢個半盎司章, 兩枚加起來比起一盎司個個差不多價, 所以買咗 !
通常半盎司會貴好多的 !

Lisa 提到...

回嘉芙蓮,
快D去apmex 買加拿大的半盎司雪景, 因為佢減價, 平過直接去 RCM 買 !

Master NLP 提到...

Lisa,post埋個Little skaters上來嘛!

Lisa 提到...

回nlpsonia,
Done !

我都覺個兩隻加拿大聖誕銀幣都好靚, 所以貴都要買, 何況減咗價, 本來 69.95加幣賣 54.99美元 !

Master NLP 提到...

謝Lisa!

其實已經抵買,原600多,現428,況且mintage只有8,000枚.

Macy 提到...

多謝Lisa姐提醒,剛剛用買回來的磅仔磅左Sunshine Eagle 1oz 999 silver round連盒仔磅一安士多少少,今次應該好彩買到真貨了!!

(之前都想過呢個銀幣是否假貨,因為之前未見過,當時有懷疑可能自己見識少緣故,而家磅一磅安心好多了,謝謝Lisa姐)

Lisa 提到...

回Macy,
恭喜妳買到真貨 :)
睇怕我地下次出街買貨都要帶個磅仔啦 XD !