2012年1月11日 星期三

假2011楓葉銀幣



www.youtube.com

所以買銀幣唔好亂買, 最好去有誠信商號買 !

22 則留言:

honson 提到...

又學到野!
Thx Lisa

Lisa 提到...

回honson,
好得人驚, 在ebay, yahoo 呢D拍賣場, 似乎80%是假幣 !

NCY 提到...

其實會否有回收的公司對對下一個接貨的
買家都有風險呢?
以Kitco為例,即使要求客人賣出的都是要
是曾在他們買過的貨,但也不能避免有人先買入正貨,
後賣出假貨,那起不是很在大公司買也有危險嗎?

Lisa 提到...

回NCY,
Kitco 在櫃面有放磅, 所以我諗佢地會磅過D銀幣 !
銀行就唔知佢地後辦公室有無磅過D銀幣, 所以將來出去買銀幣帶個磅去好啊 XD !

Yan 提到...

吓? 完架嗱?
磨走咗一忽之後, 詎都噏唔到點樣假法
雖然有個中文字[各],從中國嚟之外, 睇唔到點樣渦. 其實係咪真嘢 嚟架
個樣好真噃
不過, 做得耐, 逗上手都知真假

Lisa 提到...

回Yan,
佢說入面好似是nickel(銅)來的 !
下次試下去ebay bid 個來磨就知啦 XD !

Yan 提到...

咁佢應該磨個真嘅作比較.

另外, 如果有milk spot都應該係真
無就小心啲

Lisa 提到...

回Yan,
我在Kitco 買的楓葉銀幣全無 milkspot !

Master NLP 提到...

Lisa, nickel 是鎳, 造某些錢幣都有這個成分. 拿個錢幣出來磨下都得啦! XD

kidthief 提到...

http://youtu.be/fFpKuziIJTo

Also a picture from Honson's blog, I check all my maples, rumor has it that it is not limited to 2011!!!

Lisa 提到...

回kidthief,
所以在網上拍賣買野都幾牙煙, 最好去大網買囉 !

Lisa 提到...

大網 = 大公司網或直接去 Mint 訂貨 !

Macy 提到...

在好旺角買銀幣,如 東洋 國際 佢地有回收銀幣又有沒有check真假呢 ? 我之前仲買返幾個事頭婆話回收返黎o既前幾年銀熊貓銀幣...驚驚 !!

旺旺 提到...

買左一安士袋鼠。10安士龍。同兩安士免仔。全部都好靚。愛不惜手。但隻樹熊同笑翠鳥都係花既。失望.

小C9 提到...

旺旺,
恭喜!

Master NLP 提到...

旺旺,笑翠鳥是花的嗎?我都沒有留意@_@

Lisa 提到...

我都無留意, 只是分貨咁分, 因為好急都無時間睇手上的是好定壞, 而須留意唔好分錯貸 !

Lisa 提到...

回Macy,
如果妳驚的話, 買個磅仔磅下, 因為依家的假幣, 好多都不夠重量 !
唔想有機會買到假幣, 依家最安全是買剛新鮮出爐的2012幣和限量版的Mint產品 !

Macy 提到...

多謝Lisa姐提醒,我會去買一個磅先磅下而家買落的銀幣.
前兩日買左2012澳洲樹熊銀幣,聽老闆娘講今年中國銀熊貓可能要過左舊曆年先返貨,800萬隻叫我唔洗心急買喎 !!

Lisa 提到...

回Macy,
無錯2012銀熊貓大把貨, 怕只怕銀價升要買貴貨 !

旺旺 提到...

Nlp.係2012隻笑翠鳥花左。好彩2001既無事
Lisa同旺旺都排左兩次包尾
唔知下次我地可唔可以排咁後分呢。
最後尾的一隻通常花既機會大d

Lisa 提到...

旺旺,
其實妳是中頭獎咁中, 因為 Tat 才是最後一個, 而我當初剩下三枚樹熊, 唔見咗三枚, 後來佢地又一一走返出來, 而六枚全安好, 所以絕對無揀過 XD !