2012年1月14日 星期六

2006 1/2 oz 9999 Timber Wolf

本人唔係成日好彩, 呢隻加拿大2006年半盎司9999灰狼(連運費和匯費$315)就有少少 hair line, 而俾膠套啤死咗, 所以無得用摸銀布摸 !
不過買得個三隻, 當收藏囉 !

31 則留言:

旺旺 提到...

Lisa,
你講開磅, 我都攞隻海龜銀幣出來磅下.
好野.
個磅同個銀幣都準 :)
我個磅係淘寶貨品,50蚊
http://s1098.photobucket.com/albums/g367/chanahwong/?action=view&current=DSC_6606.jpg

分享多一張, 睇完Honson幅圖相而決定買既1安士金銀袋鼠照
http://s1098.photobucket.com/albums/g367/chanahwong/?action=view&current=DSC_6597.jpg

旺旺

Lisa 提到...

回旺旺,
早知有平磅買, 唔去RCM買啦 :)

金銀袋鼠好靚的一套, 不過如果我要買三套就太貴啦, 所以買D細粒銀幣算啦 XD !

旺旺 提到...

下,去RCM買磅 XD

分享多一樣幾好用既銀幣用具

電子顯示卡尺
有時想幫銀幣配盒仔,又唔想上網搵資料,直接攞隻幣量下直徑.
鴨寮街100蚊

http://s1098.photobucket.com/albums/g367/chanahwong/?action=view&current=DSC_6608.jpg

Lisa 提到...

回旺旺,
妳真醒啊 !
我都諗過想買呢樣野 !

Master NLP 提到...

旺旺,你個電子磅幾好,睇下下次有無幾會答單買.

Master NLP 提到...

Lisa,什麼叫hair line?我唔識睇.

還有,磅下就可以判斷真假嗎?如果加了雜質但重量一樣,咁好難知道.

Master NLP 提到...

旺旺,金銀鼠惦呀! XD!

Lisa 提到...

回nlpsonia,
我的半盎司狼有D花 ! 無揀, 係咁剪出來, 只留意唔好剪錯隔離整爛個膠套就弊啦 XD !

我就係為公平起見唔會睇清楚個幣是否花, 只係拾藥咁拾, 邊個唔好彩唔關我事, 而妳都在旁睇住的 !
上次鬍鬚仔說佢枚女神有花痕, 所以我用我個枚同佢換咗 ! 而Keith 走個時才同我講, 佢枚大笨象有D黃; 我說換我個枚俾佢, 但佢又搵唔到隻幣, 所以最後無換俾佢 !
我只想大家對自己手上的團購幣滿意, 而唔係覺俾人搵笨 !

講到假幣, 依家好多假幣唔夠重量, 而大小有時會偏離真幣, 所以好易認得出, 不過如果個D奸商支術改善, 咁就難搞啦, 要拿去忠記溶先知真假 !
暫時假幣出現在美國舊幣(morgan dollar, peace dollar), 就係可以大量生產個隻, 可以降低成本, 中國古錢, 中國某些套裝幣等等 !
可以去 youtube search "fake silver coin" !

旺旺 提到...

lisa。
你咁均真。相信都無邊個團購網友會反對 : )

Lisa 提到...

回旺旺,
好來好去, 買金銀幣是件好開心的事來的 :)

到目前為至, 大家安全渡過啦, 而apmex 是間好公司, 不過團購點都暗藏風險, 只要有一次唔見咗幾枚幣或成個盒就大件事啦, 而妳受的風險最大 !

Master NLP 提到...

Lisa,團購無話搵笨唔搵笨,只有好彩與唔好彩.我的笑翠鳥無花,但其中一個盒的邊有兩條裂紋,不是表面裂,都幾深入,我不敢打開個盒,怕個盒太'趣',另一個就不是原裝盒,應該是爛了,換上非原裝盒.
其他無甚麼問題.有隻1/2oz forever的號碼仲係lucky number,真係比你揀到揀唔到啦!何況上kitco買都無得揀號碼!XD!

Lisa 提到...

回nlpsonia,
個D禮盒幣又點得閒開來睇呢 ?
我地的任務是盡快開箱, 點數, 分貨, 唔係飯都無時間食啦 XDDD !

keith 提到...

我的笑翠鳥盒都有條裂紋,但也沒有影响團購的喜悅,團購成功實是難得!

嘉芙蓮 提到...

下次一定要參與!

Lisa 提到...

apmex 又有返大笨象啦 XDDD !

CS 提到...

HK KITCO..一安士澳州龍.又減價

去到 $四佰陸拾幾一個!

最初,kitco.fixed price $698

之後$628...$5XX....今天$467/$468.!!


可能kitco....有好多貨...同埋要買嘅一早而買 !

希望..遲D $26X...

kinkin 提到...

hi Lisa,
作為新銀甲, 好高興睇到妳嘅Blog, 有好多實用資料& 不同的分析, 十卜十卜~~

Lisa 提到...

回CS,
Kitco 當初計錯數, 以為掃全貨可以好似好旺角咁, 賣高價, 但客路唔同, 只有我地呢D集銀幣的才會上吊, 而只為investment 個班人唔會買貴貨 !

Lisa 提到...

回kinkin,
歡迎 !
做乜都好, 一定要清楚自己的目的和遇到的風險 !

小初哥 提到...

之前隻大弓象真係有好多milk spot, 仲要喺d好難抺的位...

最奇特係之前喺kitco買返黎果d maple, 雖有個rcm 盒裝住, 但都有好多人氣化左, 有幾粒竟然貼在一起! XD 好彩分得開~

Lisa 提到...

回小初哥,
你屋企可能濕度高 !
依家有人說, 起 milkspot 個D才是真銀, 搞笑 !

Lisa 提到...

呢幾日真係好潮濕, 開咗抽濕機 !

小初哥 提到...

唔知D食品GEH 乾燥劑可唔可以做銀GEH 吸濕劑??? 細細包arm arm 好

Lisa 提到...

回小初哥,
chichou 在食飯時已好清楚咁說過, 銀一定要好似乾鮑咁放防潮箱和一定要好似餅乾咁唔好漏風 !
如楓葉幣還在膠筒內, 都最好在外面用玻璃紙包著, 唔好漏風 !
但就要小心, 唔好俾賊連同鮑魚一齊偷走 XD !

Master NLP 提到...

Lisa,我昨日都發現Apmex大象返左貨,唔知年後還會唔會搞多次?還是睇其他人意願吧!

Lisa 提到...

回nlpsonia,
近年大象, apmex 平, 但舊版大象德國網平 !
如果想同時買灰狼, 去一次德國網囉 XD !

爾凡 提到...

Hello, Lisa
我是新手, 很高興看到你們的分享,認識你們.
在APMEX買貨,each order最少要US$1,500,是嗎?有沒有customs fee要俾或報?

請問有沒有聽過Air-Tite保護盒(美國造)?好似話幾好,唔知防潮箱好或是Air Tite好.又唔知香港邊到有Air-Tite賣.

我都好想買翻那隻灰狼,"德國網"means?

謝謝
爾凡

Lisa 提到...

回爾凡,
apmex 須俾運費和電匯費, 而香港唔收稅 !

我都唔知Air-Tite是否可以保護到, 而也不知同其他膠盒有無分別 ?

德國網唔說住, 因為我地沒買貨, 一陣俾人掃曬我地無野買啦 XDDD !

honson 提到...

有牛奶點先係正貨呀....

有氧化先係真銀呀....

哈哈哈

旺旺 提到...

lisa
今次我都想試下德國網。不過我得一隻golfd想訂
暫定過完年2月中
今次我想開放埋俾上次未參加的。因為呢間網種類唔多。比apmex易處理少少。所以可能要預番多少少時間收集網友資料
旺旺

Lisa 提到...

回旺旺,
好的, 妳訂時間啦, 但時通知我 :)