2012年1月1日 星期日

1oz Buffalo Silver Round


呢個是我見到最似樣的 Buffalo round(NTR Mint 出產), 因為 Buffalo rounds 愈出愈多, 而好多簡化到連年份都無和無UNITED-STATES-OF-AMERICA 字印 !
美國個邊愈出愈多 replica silver round, 所以大家買時, 一定要睇清楚, 唔好當古幣俾多咗錢, 因為它們只值近純銀的價錢 !


silvergoldbull.com

Buffalo silver rounds are some of the most popular silver investment items being sold today. Their design is based on the Indian Head nickel, also known as the Buffalo nickel, which was minted between 1913 and 1938.

Buffalo silver rounds are not produced by the US Mint, but rather by private mints. They have no official connection with either the Indian Head nickel or the American gold buffalo coin, but are rather inspired by their design.

On the obverse of the private mint issued round is a portrait of a Native American man along with the word “LIBERTY” at the top right edge. On its reverse is an image of a buffalo, along with the purity and fineness listing of “.999 FINE SILVER” along the top edge above the buffalo, along with the weight description “ONE TROY OUNCE” below the buffalo at the bottom of the coin. It has a diameter of 37 mm.

Since they are not officially minted bullion coins but rather silver rounds, silver buffalos can be bought at significantly lower premiums than officially minted silver coins like the American Silver Eagle and the Canadian Silver Maple. They will, of course, sell for a lower price too, since they are not world famous like silver eagles or maples. But silver bullion is silver bullion, and buffalo silver rounds are an efficient way to invest in silver at prices closer to spot.

24 則留言:

Yan 提到...

去開旺角, 第一次出東洋, 門關上!
行個新年大運, 二樓竟然無lighthouse capsule!
臨走前, 有個老板話 東洋個女人剛去完 廁所番嚟, 都幾守望相助.
無奈38mm缺貨...

Lisa 提到...

回Yan,
我一出文說要用膠盒保護D銀幣後, 個D38mm 盒就俾人掃曬 XD !

Ilulissat 提到...

所以我買e隻round係用來當利昌銀去直接摸,同好鐘意佢d同案先買jer.跌崩弄花都唔傷^^

Lisa 提到...

回Ilulissat,
咁就好啦, 幾驚你地買錯野 :)
我個隻是在華興買的和其他幣一齊, 老闆娘減咗50蚊俾我, 所以400蚊都還是貴 !

chihou 提到...

www.1oz.si都有你個隻,不過冇貨...

http://www.1oz.si/index.php?route=product/product&path=39_86&product_id=867

http://www.1oz.si/index.php?route=product/product&path=39_86&product_id=940

Lisa 提到...

回chihou,
我買咗半盎司個 D 鷹啦 XD !
因為我鍾意細細粒, 而價錢差不多同一盎司的一半, 所以溢價無高到 !

Ilulissat 提到...

Lisa 相中個隻係你ka? 400.00hkd 好貴啊。。仲有我這幾天去好x角望一轉, 答案“眼看錢勿動”,d銀幣好海鮮,人。。住對面海更無必要去。

Lisa 提到...

回chichou,
香港只得 Kitco 一個多平幣, 個D小商店賣得好貴 !

Samuel 提到...

朋友forward給我一個德國店,可以網購來香港,大象有全套,多數平過1oz店和APMEX,最正是Fedex可送及不收7%VAT,最衰就是除了大象和半oz英國女神無咩其他選擇。大象對銀价溢價還是不低,等以後再説吧。

Lisa 提到...

回Samuel,
等你買咗再說經驗好唔好先 :)

Samuel 提到...

Lisa姐,

d貴价大象算收藏幣,不比投資幣,更需等老婆大人批下預算先得。去年$40美元時候買過10條長城,年尾買單計數虧損過万,已經被亮黃牌了。

Lisa 提到...

回Samuel,
唔緊要啦, 大家近來都買咗好多, 所以要抖抖氣 ! ;)
新團購睇來要過農歷年先算吧 XD !

kidthief 提到...

我想是我買左啲膠盒保護我啲cougar,但兩個月後(今天)見到幾個有milkspot. 之前我買時係無㗎,我係唔係做錯咗啲咩? 其它coin又冇事...

Lisa 提到...

回kidthief,
銀幣怕光怕潮濕, 所以要放黑暗地方和防潮 !
milkspot 可以用摸銀布摸乾凈的 !

Yan 提到...

Lisa
點睇Kiwi coin, BU and PP?
幾千mintage 但超貴...

Lisa 提到...

回Yan,
我覺得 Kiwi 好貴, 所以唔會買 !

NCY 提到...

Hi Lisa & all,

請問除了大洋及長城有售當年版1安士熊貓金幣外還有別處嗎?
之前買咗個但送咗比人,現在買唔到!很苦!
Please Help!!

kidthief 提到...

Thanks LISA, I will put them in a darker/drier place.

Lisa 提到...

回NCY,
大洋一定有舊版熊貓金幣賣, 不過價錢當然會貴 D !

NCY 提到...

Hi Lisa,
我想要的只是當年版,即2011年!

Lisa 提到...

回NCY,
當年版依家是指2012年版, 所以2011年版已是舊版 :)

NCY 提到...

回Lisa,
大洋有位哥哥仔好好人同我詳細解釋過,
佢話只要一日未有新一年賣(即2012年),之前一個(即2011年)還是當年版。

所以請問還有別處可用中銀價買到嗎?謝謝!

Lisa 提到...

回NCY,
照我知就無啦 !
有無去中銀問 ?

NCY 提到...

回Lisa,
電話問過,佢無!
謝謝!