2012年9月9日 星期日

澳洲 Perth Mint 蛇年1盎司銀幣

澳洲 Perth Mint 2013 蛇年1盎司銀幣, SPC 賣 330蚊, 而 SCS 賣 338蚊, 現兩間都存貨已賣完; LPM 和 Kitco 價格跟隨銀價上升中 ! 好彩 SPC 和 SCS 都醒目一早買定貨益咗網友買到平貨 !

因為高 spot 唔係太多, 所以呢些銀幣可以當投資幣來儲 !


澳洲 Perth Mint 2001 蛇年1盎司銀幣(第一期生肖銀幣), 700蚊2011年在旺角東洋買, 而呢隻就要當收藏幣來儲啦 !

5 則留言:

小初哥 提到...

數過仲有6年先儲完, 6年...銀價都唔知係咩世界, 以後一個幣可能要成千蚊, 冇依家儲得咁爽LA. 依家買完一期全套可能都叫鎖價...

Lisa 提到...

回小初哥,
6年後真是唔知乜野世界, 都唔知儲唔儲到6年, 唔知銀價我地還買唔買得起 ?

Macy 提到...

唔知生肖會唔會好似上一期咁提早出埋尾幾年呢 ? 嘻嘻 ^^

Lisa 提到...

回Macy,
第一期唔係提早出尾幾年, 而是追返之前跳過的幾年 !
中國生肖由鼠開始 : 鼠>牛>虎>兔>龍>蛇>馬>羊>猴>雞>狗>豬 , 而第一期是由1999年兔年開始發行 !

Macy 提到...

回Lisa姐,
謝謝回覆 !!^^