2008年7月19日 星期六

深圳買樓有乜要注意 ?


本人同老公在 93 年去深圳, 見到深圳羅湖起緊好多高樓大廈, 就同老公講, 呢度將來可以比美中環, 樓價一定會升值, 所以就買了. 怎知樓價升多半年, 之後就跌落去, 如果今日出賣, 連半價都無, 但收佐十幾年租, 算是打和. 當初租金好高, 但隨著大量樓盤推出, 租金回落了60%.

在深圳買樓有乜要注意 ?

  1. 買樓要買名牌發展商, 吾怕爛尾.
  2. 要留意地權年期, 多數是 70 年, 但羅湖樓好多年期短至三十幾/四十年, 到期須補地價.
  3. 深圳樓分外銷和內銷樓, 外國人只可以買外銷樓, 而外銷樓可以自由買賣(房產証是紅皮). 內銷樓多數只賣給本地鄉民, 可能有附帶條件只可以賣返給地區發展商 (房產証是緣皮).
  4. 買樓時要做公証, 就係如香港的臨時合約; 真正房產証須時幾個月至一年先可以出到.
  5. 買二手樓要對方出示房產証, 但要小心驗証, 因為有網友說過, 有內銷樓的房產証是紅皮的.
  6. 有銀行肯做按揭, 因為我諗銀行不會冒風險哇 ?以前我好肯定, 銀行是好穩健的, 但經過幾年銀行危機, 我變佐吾多肯定了.
  7. 如想買樓出租, 一定要選旺地區, 偏遠地方好難出租.
  8. 當然要留意樓價, 都吾明, 點解有人會無乜入息, 又無乜存款, 可以學人去買貴價樓 ?

    現在羅湖樓約 8000-9000 一平方米(一平方米=約十尺), 福田樓約 9000-13000 一平方米, 而南山樓約15000-30000 一平方米, 所以是負資產的重災區.

4 則留言:

散仔 提到...

Lisa,

散仔自己正在步署在內地置業,而深圳將是其中一個考慮.有些事想請敎一下.

你會認為深圳那個區分會較具潛力?

那幾個發展商的樓宇質量較好?

在福田區有無屋苑可以推薦?

謝謝

Lisa 提到...

羅湖樓比較舊, 年期又比其他區短, 但勝在夠平又不憂無人租. 福田貴過羅湖, 但無南山貴, 但就會多租盤在市面. 南山就暫時會多負資產 !
你只須記住我說的幾點, 可以親自去睇下比較下, 因為深圳都有好多地產公司 !
聽講萬科是中國好出名的發展商; 我們香港人熟悉的有天安, 中國海外, 粵海等等 !
你寫的網誌幾有見解, 所以我沒經你同意 link 了在我網誌 :)

散仔 提到...

Lisa,

謝謝你的資料也謝謝你的讚賞.

散仔寫的都是小品,不是什麼大理論,自我陶醉及發洩的成份較多,有人欣賞是Bonus.

Lisa寫的,尤其是寫立案法團的,令散仔增添了知識.

Lisa 提到...

希望幫到大眾, 是我目的 !
大家多多交流啦 :)