2008年7月27日 星期日

風水樓宇炒賣團

點解我95年會去參加伍懷樸師傅的樓宇風水講坐 ?
因為我當時正在研究面相學, 所以好鍾意買奇聞, 當時有印花送, 可以去參加免費講坐, 還帶我們坐巴士由九龍遊去新界睇個別樓盤 !當時有好多專業人士參加; 有個醫生聽伍師傅講, 在上水開了間醫務所, 生意好得不得了, 因為李居明個時都在奇聞批了2000年會出現好多病毒.
個時如果你想伍師傅帶你去炒樓, 就要俾5萬蚊. 伍師傅還說, 來緊樓價會跌到凈返半價, 叫我們要賣掉手上的樓, 過幾年才買返. 佢只中了一半, 因為樓價之後升到 98年才倒跌, 真係有些樓去到凈返半價都無 ! 佢個時問我點睇, 我話, 我買的物業是用來收租的, 驚賣佐買吾返, 所以無打算賣. 佢話妳都吾係炒樓, 妳在收集樓 !
今日我物業比買時升了一倍 !

伍懷樸師傅還預言, 19年後上海會代替香港(由95年計起), 而深圳樓要到 2010年後才會展升浪, 所以大家放長雙眼睇是否會實現 !

沒有留言: