2008年7月27日 星期日

最賺錢的投資

對本人來講, 最賺錢的投資還是物業 ! 只睇地產商賺大錢, 都知物業在全球多數發達國家是一個幾重要的經濟指標 ! 就連次按風暴都建立在物業上, 呢樣提醒我們, 過度借貸帶來的危機不可不視 !

當初我在香港買的物業是吾做按揭的, 到後來都只會預計, 自己手上的現金減去負債是正數, 所以吾會推自己落負債的困谷內 !

買樓第一要衡量的是樓價. 當93年上水樓價都去到 4000蚊一呎, 我已覺樓價是太高了, 所以轉去深圳買, 但因為無去比較深圳本地的樓價變動, 只拿來同香港比較, 所以在高位(1800蚊呎), 沒到最高位(2500蚊呎), 買佐個單位. 除佐呢個單位, 其餘都是有錢賺. 今日收租是我收入的一大部份.

第二為我帶來利潤的是貨幣市場, 買賣外幣, 最輸錢的是在八幾年買佐人民幣, 1.60港幣=1人民幣, 在 1.20港幣=1人民幣沽出. 好彩今時今日已賺返了 !

雖然我吾係有好有錢, 加起上來都吾夠買豪宅, 但每月收入夠食用又可以儲到錢, 已是好滿足了 !

所以投資想賺錢, 一定要做功課, 留意市場變化, 睇廣 d, 睇遠 d !

沒有留言: