2011年9月6日 星期二

石林叔: 黃金是真正的王者

33 則留言:

匿名 提到...

今曰石林叔在e線金融網接受訪問

旺旺

helmutt 提到...

晒晒犹太共济会的经济学带头人哈耶克 可以去何新的blog 有好多關於nwo的資料

helmutt 提到...

http://blog.sina.com.cn/hexinbbs

匿名 提到...

瑞士法郎與歐羅掛勾.
從此世上再無避險貨幣.

匿名 提到...

金又升返...但銀又唔上唔落...
LISA姐,想請教一下...09同10年中國既5 OZ熊貓 $6000,係咪好貴呀???值唔值得買


小小小C9

singwin 提到...

How would you celebrate when gold hit 2,000? I guess should be by the end of Sept considering that Swiss Franc is out

匿名 提到...

小小小c9,
5oz銀 380x5,即是1900蚊,賣6000,除非你想儲之前既銀幣作收藏,否則真係好貴,俾多4000。
旺旺

匿名 提到...

旺旺.
感謝你,但中國熊貓5OZ不是有投資價值嗎???

honson 提到...

回小小小c9,
如你要參與中國記念幣市場,首要就係要了解這市場結構,運作,佢地係玩莊家形式,
只要莊家那種貨源歸邊,這種就會抄得上,跟股票市場無異...
以下這網是一眾銀幣莊家開的..你可參考一下
http://www.xx007.cn/dispbbs.asp?boardID=9&ID=5185521&page=1

匿名 提到...

Honson,你個blog現在不支援'匿名'留言嗎?

honson 提到...

我早兩日轉左個留言setting呀

匿名 提到...

Thank you Hanson,咁而家應追銀條定銀幣呢?

小小小C9

honson 提到...

回小小小C9
銀條溢價低,無乜觀價值,靚工銀條要在外國訂,變相又貴左.無著數

銀幣就溢價會高的,(相比香港買銀條),
而在香港買銀幣,實情平過好多地方,
銀幣有唔同圖案.Lisa姐就最鐘意儲靚靚國案銀幣,有得睇,

我個人就銀條比例多...

PS,銀幣意思不是收藏銀幣...

Mirrorman 提到...

睇黎小弟都要入d 銀幣,
小弟無知,
請問國案銀幣係指邊d

匿名 提到...

Hinson, 你指既銀幣係指中國定外國?
咁如我資金不多,想有不錯的升幅應買銀條定溢價高既中國銀?
中國5盎司既熊貓係咪升幅及回報都大過外銀?

小小小C9

honson 提到...

回小小小C9
我所講的銀幣...只限於,楓葉,鷹洋,愛樂,這些大路野,..

'中國5盎司既熊貓係咪升幅及回報都大過外銀?'

我無買過這些銀幣,因溢價太高和抄賣成份居多,唔岩我,

買得白銀...點都要睇5年或以上

匿名 提到...

小小小小c9,
如我資金不多,想有不錯的升幅應買銀條定溢價高既中國銀?

如果用5OZ熊貓6000蚊, 我就會買一條利昌500g 銀條, 大概5500. 因為我買入係期望銀價升帶來的升幅而唔係來自收藏價值, 而我這個期望係長線, Honson所講5年為單位就差唔多了, 這條銀條的價值只在於銀價升幅趺幅, 我地一般人又點識分邊隻銀幣可以炒得起,

如果想買銀幣來投資, 便要認識中國銀幣市場,邊隻炒得起, 中國銀幣現價可參考呢個網.
http://www.aigold.cn/index.php


2010年5OZ熊貓最大发行量10000枚。人仔4900, 2011年熊貓5OZ,人仔3600
2010比2011年貴1300蚊. 但高買係咪可以高賣?有無市場願意俾高過6000蚊承接,
另外, 係咪出年2012年時2010年熊貓年代遠了少有了而更貴了. 這點我也不知道.
旺旺

匿名 提到...

非常感謝旺旺及HONSON既回覆...小弟有了明確既決定了,還是務實點,以銀價入實銀,中國既COIN都係玩返1OZ算啦...感謝大家既幫忙

小小小C9

honson 提到...

小小小C9
金銀...都係簡單就是好,,,
未來這些日子..Buy and Hold

匿名 提到...

我不太開心,去KITCO買了5桶,1楓葉 2鷹揚 1灰熊 1愛樂團 110個銀幣,回家後發現有27個是氧化的,楓葉幾乎全部氧化,LISA姐去KITCO買銀幣的時候有沒有挑選?

匿名 提到...

我覺得最近多左人叫人買金, 不知大家覺不覺...

RUBY

honson 提到...

叫係無用.....有無行動先!

Lisa 提到...

俾人炒高的銀幣不值得買 :)

Lisa 提到...

Kitco買銀應該無得揀, 而氧化的可能是客賣返俾Kitco的 !

匿名 提到...

請問氧化之後是怎樣的樣子 ?? 介唔介意post相出來俾大家睇下 ??
聽聞加拿大楓葉銀幣, 本身出廠果陣已經有D奶白色的漬, 鑄幣廠話係正常現象, 用抹銀布就可以清返乾淨

鬍鬚仔 提到...

有冇得揀就真係唔知,不過我去買時必定叫佢擺開及每隻反轉比我睇,但係咁做都會走溜眼,星期三去取灰熊銀幣時就走溜眼一隻,有一隻碰花左,幾礙眼吓,心諗當其時都唔知係咪發鷄盲.

Charen 提到...

鬍鬚仔其實係咪白銀文??

honson 提到...

回匿名.
我不太開心,去KITCO買了5桶,1楓葉 2鷹揚 1灰熊 1愛樂團 110個銀幣,回家後發現有27個是氧化的,楓葉幾乎全部氧化,LISA姐去KITCO買銀幣的時候有沒有挑選?
----------------------------------

3 methods for removing milk spots from silver bullion!


http://www.youtube.com/watch?v=7sJSwKe5Ev8&feature=related

鬍鬚仔 提到...

Charen Wan:我唔係白銀文,祗係一個喜歡各式銀幣,而間中講吓 d 無關痛癢之人.

匿名 提到...

謝謝大家提出的去斑點的辦法,今天準備去tiffany買擦銀布和水
相不知道怎麼擺上來
27個氧化的太多了 一些,而且我買的時候都是一桶沒打開,太信任KITCO了
就算他擺開給你看,隔著玻璃也沒辦法看到全貌,很多側面或者逆光是看不到有氧化的,仔細看才可以看到有氧化

匿名 提到...

to鬍鬚仔:

kITCO一般是不可以讓人挑選的,你是如何隔著玻璃挑選呢,隔著玻璃我是看 不太清楚

鬍鬚仔 提到...

冇錯,kITCO一般是不可以讓人挑選的,佢拎乜比你,你就要乜?其實係佢拎比你時,佢都會隔住玻璃比你點清楚,咁你咪要求佢擺開比你睇清楚 lor,筒裝既咪叫佢開筒,呢 d 係你權利嘛,雖然走馬看花式咁睇,唔太清楚,睇到幾多得幾多,但都係一道防線呀.

鬍鬚仔 提到...

補充:我上次去買 1kg 兔幣時,就試過睇第一隻唔滿意,叫佢拎多兩隻,大佬,睇到有花點買得落手,睇唔到就冇計.