2011年9月23日 星期五

觀音娘娘保佑

925銀觀音吊咀在廣州買40元人民幣一個 !

可惜當時成班人跟住, 唔想佢地等太耐, 所以沒能好好購物 !

地址: 廣州市第十甫路, 近陶陶居 !

16 則留言:

小初哥 提到...

咁平!!! 可惜我唔去廣州...

我屋企附近有間叫正生的銀品店,一個十字架(差大多大少)都要40, 但已經係好平(99). 佢好好生意, 但個老闆就話太辛苦, 又賺唔多...'早D抖'仲好, 唔使做 XD.

Lisa 提到...

回小初哥,
D吊咀是空心的, 所以可以平 :)

旺旺 提到...

吉祥老伯剛返澳洲龍幣, 650一個, 平過Kitco
東洋1OZ龍已經賣晒, 1KG就賣13000.
旺旺

Lisa 提到...

謝旺旺報價 :)

小初哥 提到...

今日去左KITCO 買龍, 695...勁貴!!!(東洋D人聽到都O左嘴)
東洋最後果幾個俾我買左XD

Lisa 提到...

恭喜小初哥 :)

Master NLP 提到...

Lisa,當東洋老闆再返貨的時候,就會加價架啦!
XD

Lisa 提到...

回nlpsonia,
還要睇銀價囉, 因為以前銀價升 D 銀幣價格就會跟住升的 !
所以銀價跌, 對大家儲貨好有利 !

小初哥 提到...

似乎東洋見到需求,一定會加.
我買果2個已經係580 la.
下次都係早D買.

Master NLP 提到...

昨日500,今日580,已經升左16%!
如果唔係Kitco賣得貴,我根本唔會打去東洋問.

Master NLP 提到...

回Lisa,Kitco以收藏幣價賣龍銀,現在就算銀價跌,都唔會平比我地.

Lisa 提到...

回nlpsonia,
唔緊要啦, D商家都係想賺錢 !
用以前D銀兔價拉平就可以啦, 而我知將來銀價一定會升的 :)

Master NLP 提到...

回Lisa,非常樂觀! 比個讚你!
XD

Lisa 提到...

Kitco 其他銀幣/銀章都平咗好多啊, 300蚊樓下, 大家可以買來拉低高位買個 D :)

KOA 提到...

過各位要睇下kitco嘅紀念幣,定價超高,要小心格價。

Lisa 提到...

回KOA,
你放心啦, 係度大家有通訊報價的 !
通常好旺角中心是貴過Kitco的, 只有銀龍幣呢次例外 :)
不過一公斤的銀龍幣是Kitco平 D !