2011年9月1日 星期四

金銀價好似想突破

唔好咁快升啦, 等我地買完龍幣先啦 !

15 則留言:

Bosco 提到...

你話系咪人都顛:

有人系CKM個Blog到寫:
“天使仔
2011-08-31 16:55.老師, 我是3818的忠實fans, 我依從你的建議在它4蚊邊時買下一百五十多萬港元的股票, 本人是長線投資者, 當初亦看好公司的價值, 但觀乎股價天天下跌, 還減了派息了, 而且我亦多次上大陸觀察其業務, 看到的是一次比一次差, 請問老師現在如何是好了, 本人原本諗住用此老婆本結婚的, 但現在已剩下少於50%, 應不應該止蝕了? 我現在很害怕…
老師說過應買入良好質素的公司作長線投資(幾十年), 而我亦清楚知道老師仍然持有3818, 但如公司質素在幾十年間開始產生急劇變化, 那我們如何是好? 想請教老師是如何看通幾十年後的事情? 為何現在已經可以看清幾十年後的變化?
心急人上…”

個條賤人竟然咁回:
“CKM001
2011-08-31 17:29
男兒要修身齊家
小登科是人生大事
錢財是身外物
就先套現攪好結婚之事
未來再作打算
動向是二、三線公司
只宜小注
未來贏輸無傷大雅
穩賺要靠大注藍籌”

你D人真系要小心收尾個幾年。最痴線系一大班傻仔仲老師前老師後咁沖入去買。。。

匿名 提到...

算吧啦~你x爆佢都係冇用.就好似中左傳銷同邪教毒既人.你講咩都冇用.
一睇個到d人就知佢地係啱啱覺左投資冇耐既人.左一句巴菲特右一句長線投資.
從來都吾覺2628有咩複利增長既投資?

匿名 提到...

昨晚金銀價走勢相反,我覺得銀價想突破多D.

nlpsonia

Lisa 提到...

回nlpsonia,
等我地買完龍幣先好升呀, 唔係就會買貴貨 !

Lisa 提到...

個個人完全無責任感, 而依家還跟佢買野的人就是自取 !
成個網誌界已笑到反肚 !
佢一定會有報應 !

水滴石穿 提到...

2年多前我就去此老千博客踢舘,逐一提出其理念之謬誤不同于價值投資,遂被黑名單。偏偏有人信這神棍,累“老師”這一稱謂在博界成爲人所皆知的貶義稱呼。

Lisa 提到...

我在CUP網誌度留言:

只可說一句:溫水煮蛙 !
我一早見到老師在催眠自己也催眠成班跟隨者, 乜長揸優質股是王道, 所以提出驚告唔好成個身家持股票, 點知就俾老師加入黑名單無得再回應 ! 我以前見過好多客唔止蝕, 而倉內蝕足九成資金 ! 投資賭徒因為止蝕, 雖然都要輸, 不過可以保住大部份資金 ! 一早聽我講, 唔曬去到今日的慘情 !
最怕是大吉利市, 港股跟隨日股後塵, 由30000跌去10000, 之後十幾二十年都升唔起 !
依家一樣要再發出驚告, 有錢買少少實金實銀防身, 唔好買紙資產, 因為如有日到大眾在搶購實金實銀時, 你會買唔到貨或須用好多錢才可以買到 ! 紙資產信唔過 !

自己死揸長揸無人會理你, 幾時買又無人會理你, 輸又是自己錢, 不過出來教人就累死街坊 ! 一個人唔知自己錯係邊是無藥可救的啦 !
還有一位市場先生只賺不止蝕, 當年都提過佢唔好用成個身家去買股票, 聽我好意提點就唔曬依家又血又淚 !
我本人都唔同意短炒, 不過短炒的人多數自知風險, 一有風吹草動就會閃 !
還要讚CUP睇通長揸的風險, 而改變策略 ! 知錯能改才是聰明人 :)

水滴石穿 提到...

市場先生現在拿了一部分資金買收藏貴金屬幣

Lisa 提到...

回水滴石,
我地買實金銀, 因為驚紙幣貶值, 但古董銀溢價好高, 買唔過, 到時又係要計返個純銀價, 除非你可以揾到有人用更高的價幫你買 ! 留俾下一代人的, 買有趣而溢價唔太離普的銀幣就可以啦 !

水滴石穿 提到...

Lisa姐,

確實外行還是少沾手古董為妙。長城銀好還是楓葉灰熊鷹揚銀幣好?銀幣的溢價都好高。

Lisa 提到...

回水滴石,
我無買長城銀, 第一是因為以前無貨, 而依家有貨但我興趣去咗銀幣上 ! 我乜都買少少, 可以送俾仔女和幾個內孫外孫當禮物 !

gogoldjoe 提到...

哇!bosco兄,單料咁正!真係咁都得?

Yan 提到...

Lisa

I admire your good insight and prediction!

How can you tell according to the above table that 金銀價好似想突破 ?!

Yan

Lisa 提到...

回Yan,
是我十幾年股票經紀生活的經驗和日日網上睇報價的結論 :)
過去五年, 我都係乘金價回落而在跌唔落個時飛車出中環買貨的 !

Yan 提到...

Lisa

Experience is much important than bookwork. I wanted to buy gold bar on Friday too but was tired up by work.
That's one of the limitation of buying physical.

Next time when I see your signal, I will try to squeeze the lunch time to do so, keep us post!!

Yan