2011年9月20日 星期二

不要同股票談戀愛

但好多人直前同股票結咗婚添 !

之前我都說過買股票一定要留意以下野 :
TA FA MA GA

TA = Technical Analysis
FA = Financial Analysis
MA = Market Analysis
GA = God Analysis
而必須四樣野同用, 唔可以只睇一樣野 !

  • TA 睇技術圖表, 而250天線已在上面行是兇兆, 不過有人就係唔信圖表 !
  • FA 睇公司前景, 但因為好多公司報告都可以作假, 所以唔一定準確, 不過太多人就係鍾意去分析, 以為自己可以睇通股票走勢 !
  • MA 睇市場動態, 而在歐美動盪下都無解心又怪得誰 ? Decoupling ? 笑話 !
  • GA 睇燈神指數, 而到好多人都持股, 而愈跌愈加碼時, 股市還有排跌 !

記住, 記住 !

14 則留言:

CK 提到...

Haha, 燈神指數, I like this!! :)

Lisa 提到...

回CK,
好有用的 XDDDD !

Charen 提到...

好衰架你地 >_<"
p.s.雖然我認 哈哈 XD
今次畀我成功高沽低buy了(sold@1812 yesterday and bought@1788 today) yeah

Charen 提到...

睇黎 燈神指數 已將我從成員名單中剔除了 : )

Lisa 提到...

賺24蚊 ?
何苦呢 ?
浪費時間又有機會要高追 !
實金一定要長線持有 :)

Charen 提到...

re Lisa: 其實咁做都係為左減底持貨成本 : )

旺旺 提到...

Charen
比你叻番次:)
你都唔係未試過做燈啦,小心因小失大
旺旺

FeiFei 提到...

Charen
吾怕話比你聽,我和同事一聽到你出貨就兩個都大笑架嘞..(吾好嬲喎)

Satan_Wong 提到...

-()-我都同股票拍左拖...而家成日都做緊風險管理..好鬼煩...
個市越睇越5對路...

Charen 提到...

re FeiFei: 唔講邊有得笑吖 哈哈哈....XD

提到...

現時睇唔到實金有乜問題, 但如果有一日有替代品呢? 我覺得買乜都要間中做下風險管理, 但如果做到嫌煩又上心, 不如沽左佢, 用d錢買野或者去下旅行好過.

前財爺金句: 錢搵鄉多都唔係你, 用左先係你.

唔係話亂洗, 但錢係用來開心生活, 唔好調轉左 :)

Lisa 提到...

回佳,
純對同意用去的錢才是擁有過的錢, 不過我都是認為留D實物俾後人是好過留錢的 !

提到...

留俾後人呢個問題, 對我來講, 太搖遠了 XDDDDD

Lisa 提到...

回佳,
到你有仔女時, 你就會明的啦 :)