2011年9月17日 星期六

疑炒瑞郎出事

又是衍生工具的禍害和人的貪婪 !

蘋果日報

【本報綜合報道】瑞士銀行周四披露,該行英國投資部交易所買賣基金( ETF)交易員阿多博里( Kweku Adoboli)涉嫌未經授權交易,造成該行虧損約達 20億美元(約 156億港元)。有消息指阿多博里於上周二( 6日)曾在自己的 facebook狀況列上表明「我需要一個奇蹟」( I need a miracle),顯示阿多博里早已知道大難臨頭;當天亦正好是瑞士央行宣佈歐元兌瑞郎滙率下限定在 1.2那一天。

業內人士揣測,阿多博里可能在任職的 Delta 1部門為客戶交易時私下加大注碼,結果因為瑞郎大瀉而出事,最終東窗事發。最新消息指倫敦警方已正式落案控告阿多博里。

33 則留言:

gogoldjoe 提到...

我朋友買瑞long一日內蝕了10%資金,買匯風險較低,通常買得幾多,10%都好甘,佢已發誓不再玩外匯。

Lisa 提到...

回Joe,
投資又唔去睇市場資料, 只會跌入陷阱中 ! 我兩三年前, 就係因為睇瑞士是歐洲的避難所, 所以買咗瑞朗, 當時只是六個幾, 諗住放長線, 點知升升下, 政府就入市推低匯價, 所以放咗轉去買加幣 ! 點知打後瑞士政府又唔理了, 瑞朗係咁升 ! 不過一個政府成日捍憂的貨幣是買不過的 !

Yan 提到...

To Lisa

Any reason why 維也納愛樂團銀幣 is cheaper than other silver coins and
美國水牛金幣 is the most expensive gold coin?

C 提到...

http://www.perthmint.com.au/forthcoming-releases.aspx


4/10/2011

Lisa 提到...

回Yan,
水牛金幣唔再造啦, 所以變了限量版 !
維也納愛樂團銀幣可能只在歐洲流行, 所以平D, 我估姐 :)

Lisa 提到...

謝C,
要睇下老公俾唔俾買 ~_~

honson 提到...

Lisa..
呢編文有咩意見....?


http://honsonyip.blogspot.com/2011/09/austria-restricts-gold-purchase-by.html

Lisa 提到...

唔想人民或外國人再買黃金, 睇來實金已愈來愈少, 期貨睇來好快就爆 !

Yan 提到...

well then, 維也納愛樂團 Gold coin might be out soon?

EURO 15000 is not a small amount though.

honson 提到...

事情為何發展那麼快...........

Lisa 提到...

因為我地中國人買金買得好狠 XDDD !

honson 提到...

都話做人要低調的好...同埋要運用下湖塗學...^-^

Lisa 提到...

你都沒見過, 我在新聞組俾人圍攻的場面 XD !

honson 提到...

卡卡.....小弟入行尚淺,無緣見到Lisa姐以一敵眾的場面....:)

CK 提到...

Lisa
真係想像唔到你係新聞組俾人圍攻的場面 XDD!
剛剛係啊Joe 個blog 見到的已經覺得好煩,好厭惡, 浪費了大家的時間, 討論是不應該人身攻擊的。

Charen 提到...

Lisa: 閱畢長老密令後好擔心, 我可以肯定:我們已被猶太人成功地洗腦, 唔知會變成一個怎樣的人, 所以我覺得要好好珍惜現在和朋友和家人的"關係", 唔好為買金銀而吵個碟碟不休, 雖然我地金甲的出發點係好, 但我開始察覺到其實我地係有點偏激和主觀了點, 不理老公和家人的感受...

Charen 提到...

may be I can use a third person view to see our mind and find out the hidden problem 旁觀者清

匿名 提到...

In the "長老密令", it emphasizes a lot about destruction of 基督教 is so important to their success. May be we should think about WHY is it so.

wahd 提到...

According to some "timeline", I suppose the "anti-christ" should arise from those "長老" when it is time for them to control the world. They will re-establish their shrine in Israel.

匿名 提到...

真係無心機睇Joe兄個blog,
點解仲要縱容d滋事份子,
雖然真理必勝但我唔覺得而家咁係
for most people's benefit
in either short or long term.

Lisa 提到...

所以叫人去買金須好小心, 但買實金實銀是必要的, 不過唔可以用成個身家去買, 因為如果有日期貨市場爆咗, 可能唔可以即市沽出實金, 而無咗現金去消費 ! 所以分散投資是必要的 !
而Charen Wan 都不須太擔心, 因為蘇聯中國和南美國家無咁易俾人控制 !
我老公是老毛病, 耐唔耐就會發作, 是男人的尊嚴, 代表佢有話事權 XDDD !

Lisa 提到...

回CK,
我當時是財經谷版主, 所以一定要維持和平討論, 所以會冊去罵戰或粗口, 而見到挑剔文都會冊, 費事變成罵戰, 但一些人就會不服, 為何冊我唔冊佢 ? 咁就反而攻摯我, 粗口滿天飛 !
最後老公立令唔可以再做版主, 所以無再玩啦 XDDD !

honson 提到...

Lisa,
如有這機會出現"因為如果有日期貨市場爆咗, 可能唔可以即市沽出實金,"
在 香港有,金交所 維持黃金訂價權,在上海亦有黃金訂價權,咁對我地身在亞洲的市場,影響會否無咁大?

Lisa 提到...

回honson,
唔知呢, 所以大家要打起十二分精神 !

honson 提到...

回Lisa
明白...Thx !

匿名 提到...

Lisa,Joe果邊發生咩事?下午回來發現幾乎全部被洗版,咁樣根本無辦法正常討論.無聊人有心搞事,Joe再發新文也會被人搗亂.

nlpsonia

Lisa 提到...

回nlpsonia,
無計啊! 個人腦有問題, 講乜都無用 !
叫Joe改只俾gmail人回應啦 !

honson 提到...

叫Joe改只俾gmail人回應啦 !

讚成.....

wahd 提到...

無乜人講 Pan Asian Gold Exchange, 十二五計劃之一, 剛剛o係昆明開張, 有10 ounce 實金買賣, 3個月後會開放俾全世界. 咁外國際投資者買人仔, 佢地可以順便買賣實金, 而家希望呢個場搞大左就會有定價能力了.
http://goldwars.blogspot.com/2011/09/pan-asian-gold-exchange-page-to-destroy.html

Lisa 提到...

回wahd,
中國人一定有計劃的吸收世間財 :)

Charen 提到...

Honson兄可否SET權限畀我在你個blog留言以示支持呢, 謝謝 :)

Charen 提到...

阿祖今次真係秀才遇著兵,有理說不清了

Yan 提到...

He didn't listen
"以「不回應」作最佳的回應及靜化之用"

can't help