2011年9月18日 星期日

改留言設定

有匿名人開始過來搞事, 所以已設只有戶口的人才可以留言 !

33 則留言:

FeiFei 提到...

真係估吾到有人可以無聊到咁樣..依啲正宗損人不利己嘅行為....哩啲人真係可恥!

Lisa 提到...

唔好怪人啦, 三失嘛 !
Newsgroup多的是, 已見唔少 !
但就會對好多無戶口的人不更啦 !

fubjj 提到...

似損己不利人多d,咁晒自己時間
真係風趣
睇下佢係咪可以個個post都洗到過百
笑死人

Lisa 提到...

是Joe的問題, 而我會見一個冊一個 !

ket 提到...

我自已做 CDRom 多,但我見今次他們真的玩大左,這些不利已事做來為什麼。

記了的是

您好 Lisa.. :P

Lisa 提到...

歡迎ket :)

呢個唔算勁啦, 一個個貼, 貼到手軟, 哈哈 !
沒見過灌水器 ?

FeiFei 提到...

我諗其實Joe兄之前都係想方便無戶口嘅人留言啫..唉!頭先我在youtube睇番David Schiff 幾年前講中晒金融海潚嘅言論,當時其他人都係對佢冷嘲熱諷..!我諗遲吓死得最慘嘅就係而家洗板嘅人..

Lisa 提到...

回FeiFei,
就係還有好多人唔信金銀, 所以我地好安全, 個價會見新高到D人投降為至 !

ket 提到...

Lisa,,
其實自已見過好多了,這種做法,會叫d人小出來講野和分享的!可惜。

另外,Aust龍有無人訂左?都幾靚下!

Lisa 提到...

回ket,
十月四日嘛 !

TAXI-DRIVER 提到...

peace..no war...let's go back to GOLD and SILVER ....

gogoldjoe 提到...

我果邊好焗束,過來呼吸新鮮空氣先!Lisa姐唔介意嗎?

gogoldjoe 提到...

我貼左新野回應!

仲有,我婆婆話,雞婆係女人之間吵架先至用,男人之家用,係會被人笑,就好似香港男人叉起條腰講:彩....大吉利事咁!

TAXI-DRIVER 提到...

我上星期去 BOC 買楓葉銀, 發現個差價變左 HK$20.00 ….上一水都唔洗 HK$10.00 …

TAXI-DRIVER 提到...

有冇 Ching 買過 K記自已d silver coin呀 .. 個 finishing 得唔得架 ? Thank You.

Lisa 提到...

回TAXI-DRIVER,
歡迎 :)
中銀差價一早加咗呀 !
Kitco 本身 silver coin, sorry round, 都幾靚 ! 理得佢章定幣, 只要是銀就是了, 又平過幣 XD !
請睇本網[投資金銀手冊] :)

TAXI-DRIVER 提到...

ok.. thanks..

Lisa 提到...

回Joe,
你的原則害得我地好苦呀 !
冊掉D垃圾就唔曬眼怨啦 !
通常一個人出來搞事, 之後就會有其他人出來乘機搗亂, 只會愈來愈亂, 而愈說愈不清 ! D人會倒亂事非, 你點解釋都無用 !
所以我先會用搞野言氣講野 !
以前遇過唔少蠻不講理的人 !

wahd 提到...

我無在果邊討論好耐,3home式討論區真係唔岩我, sorry!

wahd 提到...

一個嚴格黎講既私人blog做乜野跟本無需同人解釋!

ket 提到...

Lisa..
請問十月四日在邊到有得買?幾錢到?


wahd..
halo,,您在邊樹多? i+ or twonil ?

Lisa 提到...

原來ket係newsgroup版友 :)
10月4日請睇
http://www.perthmint.com.au/catalogue/lunar-silver-coins.aspx
可以開戶口上網買貨, 不過睇來好快會賣曬 !

Yan 提到...

Lisa and Joe

Cheers

ket 提到...

唔該 lisa..

我想都是問下東洋老品娘有無先...

Lisa 提到...

謝 Yan :)

Mirrorman 提到...

只係Member 先留言比較好, 免好多麻煩

小C9 提到...

Hi, Lisa 姐,
我支持你block 咗d冇謂人. 我以前開機第1個blog 係睇Joe 個blog, 而家通常最後睇, 因為真係有小小浪費時間. 好多好似小朋友咁, 最差果d直頭唔識尊重人. 唉.

小C9 提到...

Lisa 姐,
借個位>>honson, 我喺你blog 留唔到言.

honson 提到...

回小C9
等我學lisa姐咁..改一改個setting..唔好意思

honson 提到...

回小C9
已轉成 "具 Google 帳戶的使用者"

Charen 提到...

Lisa 姐,
借個位>>honson, 我喺你blog 留唔到言

me too ar

旺旺 提到...

Lisa,
要login,比以前唔方便了,特別我們是用手機上網!不過,至少可以唔俾人洗板,少少不便不算什麼
一曰都係這些搔亂人帶來的不便,完全破壞blog的氣氛。
旺旺

Lisa 提到...

回旺旺,
無計啦, 等風暴過去才改返啦 :)