2011年9月17日 星期六

金銀轉強

調整完筆 ?
金價最低去過 1762 !

11 則留言:

匿名 提到...

真係店一店sinclair 的1764。調整應該完成XDD
見中環恆生有富格林,依家出緊去買,俾昨曰既價貴
500蚊
旺旺

honson 提到...

昨天我去恆生..約中午12點佢地話只得金條....:(

Yan 提到...

To 旺旺

How can you "見中環恆生有富格林"?
Do you make a phone call and make reservation first?

匿名 提到...

我唔記得問reserve添,一聽見有就去買:) 去到有富格林, 有鷹揚,無袋鼠, 結果買左鷹揚.
不過我都係鍾意楓葉多d. 純度高.
旺旺

CK 提到...

其實大家可以留意附近的中銀分行, 近來有人放出金幣, 這星期我分別在2間中銀都買到貨, 不過打電話就庥煩哦,要等中銀回覆

Lisa 提到...

回CK,
咁奇怪 ?
中銀以前對我說過, 只有指定分行才會有金賣, 睇來慢慢會有多D分行加入金銀買賣的啦 !

匿名 提到...

Lisa,其實每個區的中銀都有指定分行做貴金屬買賣,但唔會只有一間咁少,去前我會先打電話去問,避免白走一趟.

nlpsonia

Lisa 提到...

回nlpsonia,
上水都有間指定有金屬買賣的分行, 但我在2006年時去問有無實金賣, 個職員望住我好似我在說外星話 ! 後來去中環總行, 個邊職員才同我講, 要賣金幣可以去個間賣 !

匿名 提到...

Lisa,就算是指定分行都唔一定在你想買的那一刻有貨的,最穩陣就是去前打電話去問,cs會問你要多少個,然後回答你那區邊間分行有貨,咁就唔洗白行啦!

nlpsonia

Yan 提到...

All branches of BOC grouped in one hotline but most of the time they will only get you back around 4-5 pm.

According to the official website, only headquarter, Wing ON and Shek Tong Tsui on island side provide this service. But they always ask me to Wing On building.

It's largely subject to stock last and luck.

CK 提到...

Lisa, nlpsonia
可以常試去指定做貴金屬買賣的分行問負責貴金屬的BOC staff幫忙轉金幣或金條到分行, 如果他們願意,一、兩星期就有貨。可能我比較煩,隔日問有冇貨,所以幫我取貨 ;p

Yan
可能香港區的分行比較busy, 九龍區的分行通常1-2小時會回覆, 如果9時正問, 會快一些回覆(半小時)