2008年7月27日 星期日

今日市場評估

股市, 我發覺好多 blog 人已手持重貨, 無錢再買 !
樓市, 新樓價錢發癲, 舊樓多人接貨收租, 好似多佐人做佐加按接貨呢個動作 !
世界經濟, 美國缺現金, 歐州走向衰退, 亞州通賬高, 俄國危...........

都係手持現金等時機 !

14 則留言:

ah man 提到...

Lisa 早, 終於我都可以上番來啦.
係21xxx 時, 好多人入左貨, 持貨一,二星期都有d錢執.

Lisa 提到...

但好多人以為自己做緊價值投資, 所以升跌都吾會賣, 甘就中佐大戶計了 ! 大戶最緊要高位派到貨, 之後只要吾再接貨, 個市跌比升容易, 以後在超低位買貨都沒遲 !

ah man 提到...

我是跌左唔會賣 ~_~
要keep +/- 10% 買賣止蝕, 並唔容易.
中左一手rmb 呀 ~~
咁難申請呢 ~~

Lisa 提到...

我申請三手中佐兩手 ~
老公就沒知, 一漸去問 ~
只要把倉中股票定在一個好小的百分點, 就可以降低風險, 所以我吾讚成 100%持貨 !

ah man 提到...

好好彩喎. 我申請8手中1手而已~

只要把倉中股票定在一個好小的百分點 <-- 唔太明.

Lisa 提到...

你手上股票都吾多, 我又係只有流動資金的 7%, 所以跌市可以吾理, 在超低位才加貨, 但都只會加到去流動資金的 30%

ah man 提到...

明白.貨是不多, 最可怕是那個基金, 已經沒了40 %. 基金+股票是流動資金30%了.
慘記, 這是我的傷口. 時常擔心個基金升唔番, 每年要比費用, "慘"食緊d錢.
很變態地節衣節食~ 為左補番夠錢.
渡過左一個月, 真係傻.

Lisa 提到...

剛去交通銀行打簿, 我老公申請三手中兩手, 而我是在東亞申請的 ! 睇來你下次都轉去細行申請好 d 啦, 無甘多人申請 !依家還是好少人申請人債, 因為有一班後生仔還是睇吾好, 到 d 人排隊申請時, 就要抽籤, 到時可以一手都無 ~

ah man 提到...

東亞點收費法呢 ?
中銀由頭到尾, 只收$ 15..

Lisa 提到...

一樣只收 0.15% 的認購費, 免倉費和免代收利息費. 好似中銀只在二手市場買賣才會著數 d ~
東亞不須開簿仔, 因為會幫你開 i-account=無簿仔戶口, 我預早開了個簿仔, 依家變了多了個戶口 !

ah man 提到...

不須開簿仔 = 不須開港幣戶口嗎?
小部分後生開始玩人債 ~~

Lisa 提到...

可以吾開港幣戶口的 !希望吾好多人申請啦, 會好難中的 XD ~

ah man 提到...

嘩, 超正!
即時對來抽, 唔係太化算, 本身有些少人仔抽的話, 就ok.

Lisa 提到...

我的人民幣都係2005年時買的和收返來的租, 所以如果人民幣跌, 是會有賬面減值, 不過吾會輸入肉 ! 所以一個投資工具升得愈高, 就愈有機會跌返, 吾可以高追 !何況, 為了分散投資, 我一定要留一部份現金是人民幣, 如果全換了港幣, 就無了對沖的作用 !