2008年7月26日 星期六

股市定律

股市定律不外是, 低位收集, 炒高派貨 !
股市常分為牛一, 牛二, 牛三轉熊一, 熊二, 熊三轉牛一 !
沒經歷過熊市的人, 吾可以講係認識股市.

73年和87年股災, 本人沒來香港定住, 所以沒參於股市. 88年本人跟老公由荷蘭來香港定居, 因為要照顧女兒上學, 所以六年無出去做事, 除佐幫女兒溫書外, 就把時間用來睇財經報研究股票. 當初買賣好小心, 聽電台分析, 一有風吹草動, 就沽貨離場. 當時有89年民運, 波斯灣戰爭的調整.
買賣總有錢賺 ! 94年經朋友介紹去銀行做股票經紀助手, 當時在銀行有好多限制, 無牌吾俾同客講走勢, 又吾俾我去考牌, 話要做佐兩年先可以去考內部試 ! 95年我自己走去上堂考經紀代表牌, 再考期指和期權牌, 之後入證券行做經紀 ! 當時又同班同事去城大上堂考股票期權牌, 五個人得兩個考到, 其中一個就係我. 當時的講師是出名的張仁良和呂汝漢 . 97年股市去到16000點, 泰國又出問題, 我叫客沽貨離場, 之後大市落去 15000點, 港府借錢俾泰國又說香港吾會有事, 所以我又把資金買返股票, 諗住買藍籌無甘大風險, 甘就踩落個陷阱度. 專家說 13000點有支持, 又說 11000點有支持, 個市愈跌就愈加注, 最後連孖展都做佐, 最後在 8000點沽清貨, 因為我計到, 就來危害到我預備女兒的留學金, 好彩個時兩個仔去了英國讀大學, 大仔已畢業, 幫手供二弟讀書. 對住部報價機, 好難保持清醒, 市場氣氛可以主導你判斷, 呢樣就叫當局者迷 !
大市終於在98年政府入市反彈, 在升到 10000點好小心甘買佐少少貨, 在2005年退休前我在 16000點沽出了, 賺佐少少, 只保留之前 IPO 的 2800 和 525 在保管箱. 2005年榮休, 遠離證券行, 又可以好似當初甘睇電視做投資策劃.


睇上面個圖, 股市穿佐 16000點去到 32000點是一倍, 依家要企穩 21000點位, 如下穿又可以去返 16000 點 !
所以只要有錢, 吾怕等市跌 !

沒有留言: