2008年7月28日 星期一

什麼是風險 ?

風險是一個估計不到的變數 !

  • 如政治風險, 例如你買某南美國的基金, 如果這國家有政變, 就可以影響基金表現 !
  • 如匯率風險, 例如中國突然把人民幣貶值, 而你借了好多港幣去買人民幣 !

如何分散風險 ?
有人說, 買不同行業的股票, 就是分散風險, 但來來去去都是股票, 為何可以分散風險呢 ? 最多你可以說, 一個行業失利, 可以保第二個行業無事, 但大市一跌, 乜股票都要跌 !
分散風險是把你資產, 分開在不同投資工具上, 如持有物業, 又持有現金, 又持有股票, 又持有債券 !
最好可以做到, 某個投資工具可以對沖另一個投資工具 !如你睇港幣會跌, 就要買外幣 !如你睇股票會跌, 當然要沽出股票增加現金 !

分散投資對少資金的人來說, 是好難實行的, 所以想投資, 先要學理財, 儲到一筆資金才慢慢去滾大, 但千萬不可以心急, 因為財不入急門 !

沒有留言: