2008年7月23日 星期三

純金飾與鑽石

以前有網友問過, 鑽石可否用來投資保值, 我也答過投資純金飾及投資鑽石的分別.
純金飾是有重量記錄, 所以如果你拿去金舖賣, 你可以計算到金舖俾返你的金額. 雖然鑽石都有卞數或有出世紙, 但想計市值就比較難.

鑽 石, 只會吾識投資或只想靠男人生活的女人才會鍾意. 可能因為我中過老千局, 所以對鑽石有暗影. 當時在荷蘭開店, 有日有個越南女人走入來, 說自己是越南難民, 想出賣手上的鑽石. 我同老公講, 睇佢甘可憐, 幫佢買一粒啦 ! 個時好醒目把粒鑽石拿去金舖做監定真偽, 之後老公自作聰明幫個女人買佐三粒........當然之後再拿去金舖得知是人造鑽石 !
新瓶舊酒, 這些老千局現在還常發生, 所以如果有陌生人在街上問我野, 我多數會直行直過 !

其 實純金飾是一個好古老的投資工具, 我們的祖父祖母以前會一有錢, 就買入一些金飾來收藏, 到須要錢用時, 就把一些金飾賣出去套現, 不理金的走勢是升是跌. 買純金飾, 一來可以保值賺錢, 二來又可以送禮, 所以點都會留有一些金飾在保管箱內, 媽咪, 奶奶同老公送的當然永遠吾會賣. 買純金飾, 一定要去名店買, 還要有重量記錄; 無重量記錄卡通公仔金飾, 多數手工費成份好高, 還有金擺設, 大而輕, 賣吾到幾多錢, 放廳又驚俾人偷, 放保管箱又放吾落 !

沒有留言: