2008年7月29日 星期二

最多人睇的財經 Blog

發覺最多人睇的財經 Blog 是把自己組合貼出來, 而又有大銀碼的總結 !就好似在大眾面前, 把自己銀包的內容, 倒出來俾人睇 !
好多人不會自己去搵適合自己的投資, 反而想偷師用最快的途經去賺大錢 !

借畢非得的一千萬都好吸引, 就連一個賺錢不多, 儲蓄凈得一萬蚊的人都想借呢個橋, 還問現買 857 遲吾遲 !中六合彩都吾易, 你會吾會叫中六合彩的人幫你填張飛呢 ? 何況, 卡蓋卡的財技, 須好精密的策劃 !
Do the right things at the right time, 在大牛市, 你去借低息貸款炒股是一個機會, 有好幾個人都成功了 !但在熊市中, 一樣的橋不一定有成果, 還可以推你去破產邊緣 ! 有人說, 爛命一條, 不怕破產, 但你要記住, 有好幾個行業, 是不會用破過產的人 !

又諗起, 做我們經紀呢行, 好多經紀只會顧自己銀包收入, 而不會想想客戶的風險 . 興炒股仔時, 佢地會叫客一球球去掃股仔 ! 又為何我吾會去做呢舉動呢 ? 我只會叫客, 小心吾好買太多, 還會特別照顧年老的客戶, 因為佢地輸的, 會是棺材本 !個時東寧孖寶, 輸掉吾少人的錢, 我有客都中計, 佢地要買, 我阻吾到 !所以一路都說自己吾係好經紀, 幫吾到公司搵大錢 !

2 則留言:

斯F' 提到...

其實當睇到不同的blog,可以知道不同人有他自己的思考方式從中可以吸收到新的知識,最重要是自己多加”思考”,每個人都有自己一套投資心得,在這裡感謝blog主的無私分享。

我自己也在找尋適合自己的一套投資方式。

Lisa 提到...

岩, 只要自己再去分析人地的分析, 而吾係盲目去跟風 !
我都會在網上遊下, 睇下有乜野可以顯示大市的走向 !
好的 blog, 我會 link 出來, 但我以為是好, 是好主觀的 ! XD ~