2009年7月2日 星期四

銀行搞乜野 ?

老公剛才出去交通申請人債, 又唔係第一次認購, 搞佐幾個鐘還要叫佢去街等電話 ! 下次叫佢同我一齊去東亞認購唔曬咁煩 !

睇來成個過程, 是要保障銀行多過保你地散戶 ! 驚出事又要銀行賠 !
睇來銀行業唔係好多人識分金融產品的風險 ! 以前衍生產品當債券, 依家債券當衍生產品 ! 真 XYZ !

其實在外國, 你買債券同買股票一樣咁簡單 ! 安唔安全就要睇發行個個公司會唔會摺 !
但香港衍生產品叫[迷債], [精明債]當定期賣就是誤導 !

3 則留言:

ah man 提到...

即頭chee sin 架.
我應該係第一次係銀行同職員嘈, 只有我嘈佢 XDDDDD
人債只不過係 10,000, 20,000 貨仔, 都成個小時... 大銀碼未好耐XDDD
不過份錄音報告可以用1年.

Lisa 提到...

就係話下次唔曬聽講解啦 ?
1. 年齡唔可以過(60?唔記得啦)。
2. 投資年要高過產品年期。
3. 投資額唔可以超過總資產的一半。
唔係就要搵多個人上去才賣俾你 !

匿名 提到...

staffs dun know if u are spy to test if all procedures are complied with regulation. they just can treat all customers in the highet standard to avoid anything go wrong ..