2009年7月4日 星期六

投資監管

把投資市場搞到好複雜也不是辨法 ! 只會阻投資市場的發展 !
其實要做的只是兩樣野 :

  1. 如大陸銀行, 把理財部門分隔出來, 不可以同普通定存放在一齊 ! 係人都知一走入個扇門就要小心啦 !

  2. 專業培訓 ! 一方面教肓散戶, 另一方面也要教育銷售人員一定要有良智, 依顧客利益為出發點, 而唔係一個只為賺取佣金的機器 !

我做過銀行證券部, 也做過證券行, 因為自己是半途出家, 由投資者做起, 所以好清楚散戶的需要, 當時在證券行成日提出意見俾我經理 !
而我見到的是, 一班只為賺取佣金的經紀, 個時銀行個班總離普, 好多人是剛出道的年輕人, 炒死了客就繼續搵新客, 每月要去總行開會, 沒到 target 的分行經紀俾阿頭鬧到喊 !
後來好彩轉去證券行做, 遇到好上頭, 知道客才是米飯班主, 要好好珍惜 ! 個時市旺時, 我地須做到晚上八九點才可以收到工, 市淡時就個個在公司打機, 因為經理知, 在淡市中也不能迫業績出來的 !

沒有留言: