2010年7月12日 星期一

新界細價樓掀摩貨潮

高風險遊戲, 個勢一轉, 賺粒糖輸間廠, 破產有你份 !

蘋果日報

【本報訊】一手樓旺銷帶動下,樓市火速升溫,並再度掀起炒樓狂潮,特別是新界區細價樓。上水御皇庭有單位兩日摩出,連唐樓也出現摩上摩情況;本月已逼近百宗成交的天水圍嘉湖山莊,近日連環錄得 3宗摩貨成交,平均賺逾一成。
記者:朱連峰

4 則留言:

Kai 提到...

基於息口低加上樓價升, 好幾個人同我講想加按層樓套現去買多套放租.

呢種"財技"仲危險

Lisa 提到...

呢個財技只可以用在樓價剛開始升時和利息在跌時 ! 依家樓價在高位, 利息有機會轉升勢, 好危 !

Kai 提到...

樓價升得多佢地先夠錢加按去供第二層, 所以呢個玩法往往都係升到高位先可實行.

但佢地諗漏好多野. 一加息就兩邊都加, 租金亦算係收入, 可能要打稅, 而銀行樓按個RATE亦未必咁好.

Lisa 提到...

所以做某些投資之前, 要衡量自己是否承膽到風險, 例如有足夠的入息或多餘的資金 ! 計得太盡只會苦了自己 !