2010年7月23日 星期五

地產爆熱

地產經紀:你層樓賣唔賣呀 ?
我:自己住唔賣 !
地產經紀:俾多三十萬賣唔賣呀 ?
我:自己住賣咗住邊 ?
地產經紀:你可以賣咗去買第二間呀 !
我:唔想搬來搬去 !

哇哈哈, 炒完細單位到大單位火熱 !

4 則留言:

馬沙 提到...

唔止,連唐樓都大熱!
我喺新蒲崗有個收緊租嘅唐樓,97時最高都係$1.4M,97後最低得$0.8M,昨天有個地產經紀問我賣唔賣,八掛問賣到幾多,條友竟然答$1.8M....
聽落好似好多,但計一計,即使真係做到$1.8M,以目前收$6.5K租計,回報率仲有4%。

Lisa 提到...

就係啦, 賣咗 D 物業收到 D 錢無更好的投資, 更係唔賣啦 :)

wien 提到...

Lisa你好,

我想請問我的case: 我跟老公住的是500呎一房單位(東涌區), 現價大概220萬, 我地計劃來年生bb, 所以要搬去大一d呎數o既單位(budget300萬以下). 我地應該而家賣出自己o既單位去暫時租數住, 直到樓價有大的回落先去買個大d o既單位; 還是暫不賣, 一直等到樓價有大的回落先去買個大d o既單位呢?

你覺得是否有一至兩年間樓價會有回落?

謝謝!!

Lisa 提到...

回 wien,
俾你考到我, 因為我也唔知樓價幾時會回落, 知就發達囉 :)
妳也可以先儲多 D 錢, 如有能力一有機會就買多個大單位, 而把細單位出租 !
但一定要計如果妳生BB唔做野, 是否可以供到樓和如利息升, 是否可以頂到 ?