2011年4月9日 星期六

今日又好多新高

金價 1474, 銀價 40.524, 油價 111/125, 澳元 1.05448, 加幣 0.95261

9 則留言:

Lisa 提到...

昨夜一貼完, 油價就去到 113/126, 睇來通脹會好勁 !

匿名 提到...

連日o甘升法,越睇毫越覺得未夠貨, 原本諗住慢慢o黎入貨, 點知好似有野係度加速緊你去買o甘!

ANN

Lisa 提到...

回ANN,
我說過, 太多人等低位買貨就唔會跌的啦 :)
所以我都無等價跌就買咗最後個 D 楓葉銀 ! 如果唔係要睇老公面色我還會買多 D, 不過算啦, 食幾多穿幾多是整定的, 唔可以太強求 XD !

金甲超人 提到...

Liza :
i like this : 食幾多穿幾多是整定的, 唔可以太強求 !

thanks !

匿名 提到...

回ANN,我地活係超頻既時代,做mug野都要超頻.

nlpsonia

匿名 提到...

星期四我都有去kitco 入貨,估唔到過左唔到3日就升左$10一個, 真係超頻得好緊要, 原來d paper 真係唔見駛!

ANN

wahd 提到...

想問之前係咪有人o係度討論過聖經d野? 上星期跟人去聽左d野, 覺得同不久既將來好似好有關係咁...

匿名 提到...

講o黎聽聽! 好有興趣

ANN

wahd 提到...

在呢度可能唔方便講太多. 總之係講沒日timeline, anti-christ來自歐洲(銀行家?), 選舉將會勝了又勝. 如果聯想埋 microchip(印記) 同未來貨幣可能會計carbon credits(老宋), 係咪好似似層層咁?