2012年8月8日 星期三

世界銀幣款式多得是

近兩年興起金銀幣, 愈出愈多款式, 要全買曬, 賣身家都唔掂 !

因為投資資金的帶起, 由本來只買金銀條的人, 都轉去買收藏幣, 但亦有人堅持只買低溢價的金銀條 !

本人就限定自己唔好買超過一千蚊一盎司的銀幣, 費事自己中毒隱把身家全放在收藏幣上 !

但也有人買金銀幣的目標不是投資, 而是收藏, 只買自己喜愛的金銀幣, 作重藝術表面 !

買乜都好, 我地無權去管人地喜好, 無話邊個岩, 邊個買錯, 就如有錢人去買個古董花樽咁, 一唔小心打爛就無咗一億, 不過對萬億身家富豪來說, 一億只是濕濕碎 !

所以買自己要買的就是啦, 貼圖介紹只是一些提示, 不是規定要人跟住去買 !

7 則留言:

細芬女 提到...

lisa姐好啱呀...款多到睇都睇唔晒啦...雖然我只係買收藏幣, 老爺就買普制, 都冇問題格, 最緊要自己鐘意,

Lisa 提到...

回細芬女,
唔買收藏幣的去妳網睇圖都幾養眼的呀 XDDD !

細芬女 提到...

多謝你...你返咗嚟大家都開心咗好多...

Unknown 提到...

係呀! 買野真係好睇自己喜好!

點買都好, 最緊要係清楚知道自己想要D咩!同埋,量入為出啦! 始終每一個人的財力同喜好都有分別嘛!

好似我有朋友問我點投資銀幣, 我都叫佢自己睇多D, 做多D功課先, 唔好信晒我講的,佢自己都要花些時間睇資料, 佢自己要同自己荷包把關嘛!

pwcsn2009 提到...

Lisa,
剛開始想儲銀幣。興趣吧。我對澳洲PM十二生肖及中國銀貓有興趣,末定主意,請提點一下?多問一句,為何這裏很少提及銀貓呢?

Lisa 提到...

回pwcsn2009,
銀貓因為一年只出一隻, 而本人在2010年開始買, 所以只買咗 2010和2011兩款 ! 2012的要睇遲下買唔買到平貨 !
銀貓多假貨, 所以買時會好小心, 只會去有誠信地方買 !
想有多 D 金銀知識, 可以睇本網誌[投資金銀手冊]和[收藏幣介紹], 不須本人寫完又寫 :)

pwcsn2009 提到...

謝 Lisa , 指教。 :)