2013年2月15日 星期五

資產放邊最安全 ?

不論是南北韓打仗或中日戰, 如果發生樓股都會跌, 而資金會流去美元和黃金避險 !

如果咁樣預測, 有人會問, 不如沽掉樓股揸現金不是好主意嗎 ?

不如我地理性去分析下, 到時資產放邊會最安全 ?

揸現金的風險是 :
1. 貸幣貶值, 就算人民幣都唔可以保証唔會跌, 而美元又唔知幾時會開始崩潰 !
2. 銀行關閉 !

只睇中國文革時, 好多人放銀行的現金或持有的金條, 股票都可以無曬, 但土地和物業, 下代人都可以收得返, 所以物業唔一定要賣, 除非你是在高價買入的投資物業, 而自住物業一定唔會賣, 除非你持有太多借貸 ! 還有廠廈和車位當然風險會高過商舖和住宅 !

要用成個身家去買實金實銀也不是最好的辦法, 所以本人認為分散資產最精明 !

自住物業、 好的投資物業、 人民幣、 外幣、 每月的穩定港元收入、 實金實銀樣樣有 !


3 則留言:

阿man 提到...

假設真的是美元爆煲或打仗,分配多少真是考功夫:
股票 - 0%
人幣 - 30%
外幣 - 20%
港幣 - 10%
金 - 30%
銀 - 10%

要多些金銀嗎

Lisa 提到...

回阿man,

我銀 11%, 金 21%, 人民幣 31%, 其餘是一籃子外幣和老公手上的港元 XD !
所以我要等下星期收到租才可以再消費 XD !

阿man 提到...

英雄所見略同