2010年10月6日 星期三

Cash For Gold之聯想

哇哈哈 !

蘋果日報

年初至今,就算獨沽一味投資黃金,仍然可以賺足 20%;與此同時,日圓亦升足一成。當明白到今年唔買債券淨買黃金一樣爆到癲嘅時候,你就會後悔,點解仲要周圍搵高人指路,反正簡簡單單原來都可以有正回 報,原來人人都可以成為好成功而坊間又好迷信其功力嘅「對冲基金經理」。唔好忘記,年初至今,恒指都只係升唔夠 5%,就知要跑贏大市原來唔難。
然 而,大家會留意到平時人講佢就瞓、瞓醒佢就問嘅路人甲乙丙,問得最多係可唔可以入市買黃金嘅時候,唔係 2009年 2月金價由每盎斯 1,000美元之上,跌至 3月 883美元嘅時候;亦唔係舊年 12月由 1,226美元,掟番轉頭見今年 2月初 1,044美元之時;更加唔係於 7月底 1,157美元,以早晨之星再起步之時,而係近期金價由 1,200美元升到唔識番轉頭之時,至嚟問家可唔可以入市買金做對冲。
當大家眼見連將軍澳領匯商場,都可以見到開咗一間裝修簡陋但以 Cash For Gold做招牌嘅舖頭,就知道坊間對實金需求渴到咩地步。
當有財經記者打電話去銀行放蛇,扮幫阿媽問仲有冇金幣出售嘅時候,連續 4間銀行都答所有金幣已經沽清。

金價狂升高追風險大

當金舖嘅金條、金粒就算唔斷市,都以飾金價賣畀你嘅時候,就算只係買金幣,都仲可以較現貨價出現好多溢價,實在唔抵兼抌心。
以上,就係以現象法則去量度供求狀況。至於走勢,圖表派信徒都會留意到月線圖上,期金輔助技術指標 RSI已出現三峯背馳,只是日線圖上大形勢仍然在超買區欲罷不能,套用毛主席名句「無限風光在險峯」,應足以叫大家體會呢劑爆煲前之瘋狂吧。
仲有一句,有啲衰衰哋,就係要提防老公/衰仔……將你嘅嫁妝搬去 Cash For Gold。

胡孟青
作者為獨立股評人

4 則留言:

Kai 提到...

即係佢講哂, 升又話我提左需求大, 跌又話我提左風險 XDD

Lisa 提到...

又真係需求大, 而依家現來開始買風險不小 ! 我倉中實金要趺返去 8000 就打和 !

Kai 提到...

股神畢菲特認為,面對債券價格上升、孳息率下跌,認為投資者現時再買入債券是錯誤的決定。他指,頗明顯的情況是,股票平過債券,更稱難以想像可買股票的投資者,其組合中會持有債券

集體唱好, 信不信由你了........

Lisa 提到...

美債我都唔會買, 只買人債 XDDDD !
股票要等回吐才買 XD !
實金就長線等爆泡未 XD !