2010年10月26日 星期二

當年王冠一說金

西元2007年10月31日 22:58

Lisa S 提到:
財經台 - 金
王冠一預計, 金 2010 年會去到 2000 美元 ~

dicky 提到:
??? really???
is he crazy?

Lisa S 提到:
可以吾信,
但有金在手都吾好平賣啦 ~

thomas 提到:
請問有何理據? 現價真係睇唔到有咁既可能喎
正如當年話齋: 十年黃金變爛銅
黃金無息收, 如果有好既投資, 點解仲要買金? 又唔係打仗

Lisa S 提到:
陳生都輸到吾見人了 ~
一句, 因為"通漲", 低息增加通漲 ~
因為金無息收, 所以入市都只會持有小 percentage ~
我手上的金, 只是我原本想買入的一半咋, 因為老公同大多數人一樣觀點,
只重視利息收入 ~_~

thomas 提到:
或者
但係金從來都只會因為戰爭風險而升值
而且金又無乜工業價值, 又無增值功能
雖然中印兩國都係需求大國, 但係金價一高就會有大量飾金回收
而且金價太高, 亦會影響o的人買金飾既意欲, 對於金商黎講未必係好事
近來美元下跌先係金上升主因, 加上對沖基金炒買商品期貨, 先令到油、金大升, 呢班神經刀可能一個carry trade 就會收皮
對於美元計算既商品無錯係大升, 但對其他升值貨幣國家來講影響較少, 港元回歸中國如果有咁既一日, 金價上升對港幣黎講, 影響可能好細.

Lisa S 提到:
無所謂啦,
手上的金又吾係多,
好多都是預備送俾 d 孫仔孫女的金飾物 ~
到人人都搶著買金時, 就會賣掉一些 ~

thomas 提到:
唔好誤會
我其實係想知王冠一點解會咁預測
或者佢有我唔知既理據
希望lisa 姐幫幫手

Lisa S 提到:
王冠一說:
負利率, 高通漲, 油價升,
今年見 800 美元
明年 1000 美元
後年 1500 美元
2010 年見 2000 美元

Lisa S 提到:
今晚女主持問佢除了金, 可以買 d 乜,
王生說, 罐頭囉 ~

老人街 提到:
咁有錢係咪應該買隻撈帶下.....

Lisa S 提到:
撈可以保值嗎 ?
容易套現嗎 ?
我先吾會帶甘貴野出街俾人扑頭 ~
我隻手錶只值 600 蚊 ~

老人街 提到:
Lisa姐講中.
早前有人同我講, 點解行偏門咁鐘意帶撈, 係因為保值同易賣,
有事方便換錢著草.

Lisa S 提到:
但我睇吾到撈的價值 @_@

10 則留言:

Lisa 提到...

哈哈, 你買咗金沒呀 ?
雖然今年金價沒去到 2000, 不過高位 1386, 就來 1400 !
當年叫人如有能力, 點都要買自住樓 ! 好啦, 四年後的今日有人叫救命, 因為買唔到樓 !
當年都叫人買金, 唔好到時又摸頂買貨 !

gogoldjoe 提到...

看回這些陳年舊論,真的很有思意,人最重要懂得參考過去!早期在uwant叫人睇市要睇長d,但d人覺得1980前已是不值得參考!無話可說!

Lisa 提到...

從歷史中學野, 不會犯前人的錯又可以先知, 賺錢快過人 !

Kai 提到...

歷史話俾我地知, 人係唔會係歷史中學習 ~

Lisa 提到...

回 Kai,
最緊要是自己學到野 !

小C9 提到...

Lisa,
我07年買咗d金. 同你1樣, 老公唔係好support, 但我都堅持買咗d(@7000). 不過年頭要買樓, 賣哂 (@10000).

今次我要堅持!

Lisa 提到...

回小C9,
都好呵, 有咗磚頭又有金, 叻 ! :)

小C9 提到...

Lisa,
如果我好似你地咁,1早識買金同有錢買樓就好la. 我都係啱啱起步ja. hope唔會太遲la.

Lisa 提到...

回小C9,
只要有心不怕遲, 最緊要做好份工保每月入息來源, 十年後一定可以投資成功 ! :)

小C9 提到...

Lisa,
好多謝你既鼓勵. 我會努力ga la. :-)