2010年11月29日 星期一

減價未完 上水公屋劈價 15%恐慌沽

炒家中地雷 !

蘋果日報

政府出招後,樓市劈價撻定成交急湧現,一度炒到飛起的新界北區公屋,有投資者為求減磅,不惜劈價近 15%沽出上水天平邨 268方呎公屋單位,成交價 69.8萬元,低市價近兩成,樓價更率先跌至年初時水平,勢出現骨牌效應。
金 龍地產分行經理陳民傑表示,天平邨天朗樓高層 3室, 268方呎,政府出招前開價企硬 82萬元,但被政府出辣招嚇到腳軟,加上該投資者持貨甚多,為減磅套現,剛急劈價至 69.8萬元沽出,呎價僅 2604元,低市價近兩成,並回到年初時水平。原業主去年底以 62萬元購入,持貨 13個月僅賺 7.8萬元,幅度 12.6%。買家則為用家,趁機執平貨。

低市價兩成 呎價返年初

政府出招前,公屋炒風熾熱,天平邨炒得 最誇,有炒家今年 7月以 103萬元購入天怡樓單位,持貨不足 1個月即以 125萬元沽出,獲利 22萬元,升值 21%。政府出招後,成交大為萎縮,由出招前每月多達 6宗,跌至本月僅上述 1宗。業界相信,由於不少公屋放盤都是炒家貨,以天平邨為例,現時 10個放盤中,一半由炒家持有,若市況持續淡靜,劈價潮肯定陸續有來。
市場表示,粉嶺公屋祥華邨 544方呎單位,原叫價 155萬元,現減價 6.5%至 145萬元,望平手蝕使費離場。
新 界北區除公屋外,私樓市況亦不濟。金龍地產分行經理陳海聰表示,上水名都 2座高層 H室, 502方呎,剛劈價 15%至 179.8萬元售出,呎價 3582元,低市價一成。金龍地產分行經理馮宇成表示,上水威尼斯花園 1座中層 587方呎單位,炒家在政府出招前以 175萬元購入,現已撻定,連佣蝕約 13萬元。

5 則留言:

richmapoor ma 提到...

炒得太過份的回一下, 好正常!

Lisa 提到...

回富媽,
買樓投資無錯是一個可以抗通脹的投資, 不過如果買樓只是為了炒短線, 是好大風險的玩意 ! 炒家一買就成十個八個單位, 裝修靚一靚後就一間都可以賺幾十萬; 不過一遇跌市, 唔夠實力的就面臨破產 !

Kai 提到...

我準備出去睇樓, 幫屋企人搵.
想趁細銀行仲未改Plan前上會 :)

Lisa 提到...

回 Kai,
祝你成功 !
錢放銀行真傷心 !

gogoldjoe 提到...

我朋友都領野!要撻訂,蝕了8萬!佢話短期都唔會再炒!