2010年11月6日 星期六

唔想俾人剪羊毛又可以點 ?

1. 唔好借貸.
2. 唔好借貸.
3. 唔好借貸.

股市
唔好借孖展, 最好也唔好全身家買股票, 而在大市升時, 愈升愈出貨 ! 反應慢的人, 最好唔好入市 ! 不過歷史說我地知, D 羊群會愈升愈搬愈多錢入去 ! 唉 !

樓市
唔好依家買樓, 要買都買細價樓, 而最好做五成或以下按揭, 因為在超級通漲下, 利息會升得嚇人的 ! 已買咗樓的人, 一定要預足夠金錢去供樓 !

保管好你手上資產, 最好手上多些實物, 少些可以變廢紙的東西 !


news.on.cc
【on.cc 東方互動 專訊】 東方產經「投資概念」專欄作者藺常念:美國聯儲局大量放水,推出6,000億美元的第二輪量化寬鬆,來推動經濟增長及防止通縮。在低利息及大量貨幣供應 下,投資者太容易得到資金,股票及商品價格急升,形成資產泡沫。本周四環球股市及商品市場急升,道瓊斯工業指數升219點,收報11,434點。

環球股市都升至金融海嘯以來兩年多高位,惟股市反彈遠遠比不上商品市場,金價昨日升至歷史高位1,397美元一安士,白銀升至三十年高位,小麥、玉米、大豆及糖都升至多年高位。

港 股連升五個交易日,恆指累積升了1,780點,升至金融海嘯以來的高位,同時香港樓價不停上升,資產泡沫已經形成,在表面繁榮的虛象下,一場危機正在形 成。現在資產泡沫過度倚賴超低息率,美國印鈔票令港元拆息長期處於低位,樓宇按揭息率在1%或以下,借錢申請新股利率也只是1厘或以下。

這 樣的超低息環境不可能長期持續,美國利率有一天會上升,當美國三十年國債回復到正常的5至8厘時,香港的息率也會升至5厘以上。屆時以超低息借錢買樓的市 民,將會面對一場災難,按揭息率會比現時升四倍,每月供款額大增,斷供將出現,又一場負資產災難將發生,到時資產泡沫爆破,股市及樓市都會狂瀉。

富昌證券總經理 藺常念(作者為註冊持牌人士)

9 則留言:

小C9 提到...

Lisa,
十分謝謝你的提點! 我最近都放咗D股票, 買咗D實金/實銀河不過唔夠佢升得快). 我都覺得急升咁多有D驚, 雖然我覺得仲有得升, 但直覺覺得會有D野, 可能我膽小LA)

Lisa 提到...

在美國沒加息之前, D 泡泡還會加大, 所以只要有預防, 唔曬太驚的 :)

AE86 提到...

Lisa姐,語重心長。
謝謝!

Lisa 提到...

唔曬客氣 :)
希望大家可以捱過來緊呢個超級風爆, 而到時身家無少到, 還可以有錢賺添 !

馬沙 提到...

呢2年,我左想又想,最怕就係大夾息來臨嘅一刻!

老婆小量流動資金會在股市出出入入,我自已只持有零碎股票。

家庭所有及自己90%流動資金已經買入實金持有。當有新流動資金,亦會不問價繼續買入!

自住物業以市價計算,按揭已下調至不到3成,供款對入息比率亦下調至15%,應該可以安然面對大夾息來臨嘅一刻。如果都係唔掂,唯有賣出實金減低按揭!

Lisa 提到...

回馬沙,
金價會跟通漲升, 不過如果美國開始加息, 會對金價有乜影響 ? 我沒諗通 !

馬沙 提到...

Lisa姐,

我日日諗都無結論!

依家個貨幣問題喺歷史上根本未出現過,由金融海嘯到依家,我都諗唔通香港樓、股靠乜嘢可以支持依家個位!

我初步認為除非美國金融問題見到真正解決,帶動各國實體經濟復蘇而加息,咁加頭1厘(當4次)可以暫時持有黃金,因為復蘇可能係假像,年頭都吹過1次,結果咪QE2!待復蘇確認,應該要開始一步步出金!不過我目前睇唔到呢個case會發生!

另一個較可能發生嘅係美國繼續出QE3..QE4...QE(x)...直到美國自己通漲不能受到控制,美元有崩圍危機,要短期加息至5、6厘(甚至10厘)去壓通漲,咁金價應該會井噴式上升!

Lisa 提到...

回馬沙,
就係歷史上沒見過先恐怖, 而金價去到先前沒去過的高位 !
金融海嘯後, 全世界在印銀紙包捨中國, 所以多出來的銀紙已由世界各方面流入香港樓市和股市 ! 其實大鱷已一早鋪處好陷阱在低位掃咗好多資產, 只等大眾羊群在高位接完貨後才抽離 ! 民眾會因為通漲大掃資產導致通漲升得愈高, 而貨幣貶值, 到時政府須加息救貨幣壓通漲(中國、印度、澳洲已開始加); 加下加下就會有好多企業頂唔順而業積倒退, 股市跌, 樓市跌....市民又窮返開始唔洗錢...
而美元(大鱷肚飽腸肥)流返去美國, 買返美國低殘資產 !
金的角色睇唔清楚...可能要問問 168 的朋友 :)

Unknown 提到...

請教一下Lisa,超通脹政府已無心靠升息控制通脹,相反的債務總數恆定,但透過超通脹被嚴重稀釋。在超通脹環境,破產的應該是債權人才對。