2010年11月9日 星期二

金價和銀價剛剛轉強

銀價破上 27蚊美元 !

4 則留言:

wahd 提到...

Hi Lisa,
你點儲存你d 白銀? 買十萬蚊都阻地方咁~

Lisa 提到...

wahd 終於搵到來啦, 歡迎 :)
我無十萬銀, 因為真係好阻地方; 呢樣係儲銀的問題, 所以我都係金多過銀 XD !

wahd 提到...

一早知呢度不過好耐無睇市呀....so你記得我係newsgroup人...
因為而家想買貴金屬同埋覺得銀會升得多過金呀.....
你放o係屋企定銀行保險箱呀?

Lisa 提到...

我就係在 newsgroup 見到你在搵我 :)
唔想俾人入屋打刧, 當然放銀行保管箱啦 !
實銀最麻煩是收藏問題和短線沽出問題, 所以唔可以大手掃貨, 只買少少當買保險 !