2010年11月14日 星期日

買金幣好定買金粒好呢 ?


我們須去比較下價錢(如有計錯數請改正) :

例如中銀有套楓葉 1oz 金幣現買入價是 $11,075, 而 1oz=31.1克, 所以以 1克金來說是 $11,075/31.1=$356.11

今日金粒價是 $13,110 一両, 而一両=37.429克, 所以以1克金來說是 $13,110/37.429=$350.26

所以結果是買金粒平 !

除非是買無套楓葉金幣, $10,625/31.1=$341.64 一克金, 不過我地知, 無套楓葉好難在銀行買到 ! 所以如果可以買到南非富格林就一樣唔好放過啦, 雖然無袋鼠金幣咁靚 !

金粒雖然唔係最平, 而買賣差價依家又去到 510蚊一両, 不過買賣易, 因為在你附近一定會有間金舖, 可以慳返去中環和九龍的車費 ! 而金粒可以買半両的, 而唔曬好似細重量金幣咁須俾多 D 錢, 因為買時都係用牌價上的両價來計 ! 須留意的是周生生只有地舖先有金條/金粒賣, 而周大福就間間都有賣, 不過唔係時時有貨, 最好先打個電話去問 ! 六福就有金粒/金條都會用飾金價計, 所以會貴好多, 不過我是在兩年前問的, 可能已唔 updated !

6 則留言:

Gordon 提到...

Lisa,

I would like to tell you can buy 1oz Kangaroo at Head quarter of HS (A hard plastic transparent cover for the coin is included). The selling price is similar Maple. HS staff also told me they would buy back the Kangaroo at market price but less HKD $50 only.

Lisa 提到...

回 Gordon,
中銀有套楓葉平過恒生袋鼠一百幾蚊 !

Justin 提到...

你好呀!! 可否問吓你的意见呢?? 我現在想每年買1両金給BB, 剛打去Bank of China, price is around $12855, but他們已無出1両金粒, 可否給些意見或where to buy is more 合理呢?
Thank you so much!!

Lisa 提到...

回 Justin,
我以為我已寫得好清楚, 邊度有乜野賣和買乜最著數 ! 自己再慢慢睇我寫的[投資金銀手冊], 已包捨文章精華 !
還有 Joe 的網誌也有人推展上海商業銀行的一両金粒 !

Unknown 提到...

Lisa姐,你好!唔知金粒嘅變現方式喺點樣嘅?多謝~~

Lisa 提到...

回Xinhui Eric Zhang,

呢篇文已是好耐之前寫的, 而最新是:[實金去邊度買 ?]
http://investtalk-lisa.blogspot.hk/2012/09/blog-post_23.html
所以你在邊間公司買, 可以賣返去個間公司, 也可以去上環忠記賣金粒 ! 自己去問價錢比較下 !