2010年11月2日 星期二

澳元又加息


news.on.cc

澳央行︰加息0.25%

【11:37】2010年11月02日 【on.cc 東方互動 專訊】 澳洲央行公布加息0.25%至4.75%,央稱,通脹風險正在升溫。意外加息行動令澳元顯著上升,兌美元報0.9976,接近1算水平。

6 則留言:

Kai 提到...

印度央行表示,由於經濟增長、高通脹持續強勁,宣佈加息 1/4厘,由 6%增至 6.25%%

Lisa 提到...

通脹來啦 !
所以今日再去 kitco 買銀 !
明天寫 !

小C9 提到...

點解唔係去入金既?

Lisa 提到...

回小C9,
因為手上已有一些金, 反而無乜銀 :)

小C9 提到...

LISA, 明白哂, 謝謝! 我想入D金, 但資金有限, 所以可能再入D銀算LA (不過D銀呢輪好似升咗好多咁).

Lisa 提到...

回小C9,
我都一路在等個市回調, 但多數只回一日就升咗上去, 所以有兩次想打電話去 kitco 都取消諗頭, 白白錯失買平貨機會 ! 呢次因為市場在等美國議息, 所以金銀都放慢波動, 而是入市好時機, 如果美國唔加息而印多 D 銀紙, D 野又會升上去啦 ! 如果唔升, 就當是買咗個名牌手袋啦, 哈哈 !