2010年11月4日 星期四

落咗袋的財富才是真正的財富

近來流動資金多, 樓升, 股升, 匯升, 金銀升 ! 但你不須太興奮, 因為只有落咗袋的財富, 才是真正的財富, 所以大家一定要睇位計數, 除非你層樓是用來長遠收租的或自住的 !
經過幾個股災, 無永遠升的市也無永遠跌的市 ! 金融海嘯前無獲利的朋友, 只睇住個價升又睇住個價跌, 得個吉 !

本人組合中, 只有租金收入才是真正的收入, 而樓、股、金、銀、匯的升勢, 只是紙上財富, 而要等沽出了個日, 才能變著真正可以入數的財富 !

4 則留言:

番薯仔 提到...

問題係,把樓﹑股﹑金﹑銀﹑匯等沽出計數,人們又會怕港元冇息收(低到接近冇息),兼且港元受美元拖累而貶值,同時間輸入性通脹又高,普遍人於是沽完貨﹑計完數之後,又「被迫」再入場掃貨,直至泡沫爆破…

Lisa 提到...

你唔明我的意思, 當然唔係乜都沽和一齊沽; 須睇情況 ! 金銀是保險, 不易沽, 自住樓是必須, 所以也不能沽 XD !
股票沽完又買入無離開市場, 等於無沽到 !
所以做人唔可以懶, 一定要睇住市場變化 !

番薯仔 提到...

我上面果篇嘅潛台詞係,睇位係必須的~即高沽低渣~ 不過今時今日,香港人個個都驚死港元貶值,所以大舉入市,沽完計完數,又驚貶值又再換第二樣資產。「存錢儲錢唔好啊,冇息啊,又輸通脹,又貶值」個個都係咁諗架。

贏定輸,贏得多定贏得少,輸得多定輸得少,主要係睇你識唔識睇位走位,高位放,幾高放,低位入,幾低入。識低位買唔識高位賣,一樣係多餘,學你話齋,一樣係紙上財富。

做個比喻,你話唔沽得果d,假設你睇錯,一年之後泡泡就爆,到時呢d資產價格大跌,咁今日有位人兄沽清呢d金﹑銀﹑自住層樓,換晒港紙等貶值,呢一刻睇,佢好似好蠢,一年之後睇返,d港紙係就係貶左幾個巴仙值,但d金﹑銀﹑樓的跌價係十幾個甚至幾十個巴仙呢… 咁一年後睇返佢咪贏你囉 (做個假設而已,不要敏感)

所以講到尾,識低位買野都要識高位賣野,識高位賣完野都要識得等低位先好買返野。所以好同你最後果句,唔可以懶,要時刻睇住個市場變化。

Lisa 提到...

係囉, 見步行步囉 :)