2011年3月10日 星期四

美元反彈中

17 則留言:

honson 提到...

咁個股市明天會唔會跌?

Lisa 提到...

睇今晚美股先啦 !
不過圖表好險, 一唔好彩可以變跌勢 !

honson 提到...

明白.........thx

街坊 提到...

嘩!依家銀價已經跌破35蚊美元,加上摩根大通又會大手沽空白銀,睇o黎都要再睇定個市,一再跌到去34蚊樓下,就會開始入多少少貨!

p.s.我係第一次響呢度留言o既,對於投資白銀,依家先至叫做起步冇耐,希望o係度可以同您交流切磋一下。請多多指教!

Lisa 提到...

街坊,
歡迎 !
個個都等低位掃貨 :)

pfccheung@gmail.com 提到...

Mr. Yip,
Guess today's HSI will see 23340.

satan_wong 提到...

我係高位入左1兩金同7兩幾銀..
仲有多一注資金再買:)

匿名 提到...

你好!

我睇開joe,再發現你,真係有"相逢恨晚"之感。想大膽請你幫下忙!!

我想keep 10%資金去買金銀,但我先生十分反對;仲話網上d野唔好信。叫我金高位啦~賣晒佢....
我都唔知點同佢講。

街坊 提到...

頭先o係KITCO網站睇完銀價,依家又升番35蚊美元樓上!

睇o黎期待買平貨o既我,又要再睇多一段時間,起碼中東北非o個邊冇新消息先算o勒。

honson 提到...

剛去大洋睇睇,
2011熊貓 1oz - $420.00
2010熊貓 1oz - $390.00
洗唔洗咁貴呀!!!

Lisa 提到...

>叫我金高位啦~賣晒佢....

對佢說, 賣曬實金實銀佢第日會後悔 ! 留返實金實銀第日可以求命 !

Lisa 提到...

回街坊,
銀價似乎企得好穩 !

Lisa 提到...

回阿葉,
係我就會買多 D 2010 年熊貓啦 !

Duck仔 提到...

想問lisa 姐
點解唔同年份的銀幣唔同價(唔通佢唔係投資性銀幣?)

Lisa 提到...

回 Duck仔,
多數多人買的會貴 D !
可能呢排多人去一排排咁買, 所以佢起咗價 !

匿名 提到...

Lisa講得arm,係我都只會買2010貓銀,2011的發行量係2010的一倍,發行量多左但價錢又貴d,買得多就唔值,回顧其他年份的貓銀,因為發行量少都升值左好多.2010與2011兩者比較,應該2010優勝d.如果只買一兩個觀賞就無所謂.
nlpsonia

旁邊學 提到...

乜解摩根大通大手沽空白銀消息巳出,但銀價未見大跌,唔通今次佢條裸沽空計仔巳比人睇穿,你沽低咪益晒我掃平貨,到期時明知你無實貨交又要用更高現金抵償,咁容乜易佢越沽個銀價反而越...

疑..意...諗諗下...都係即刻要去利昌走一轉,系咁先...