2011年3月17日 星期四

市民鍾意一窩蜂

搶購碘片後又去搶鹽 !

所以一早說過須常期儲起一些緊急日用品和食物和藥物和食水, 避免到須要時要受排隊之苦 ! 我早期買下買下已儲起兩包鹽, 而近年煮食都好少用鹽, 已改用生抽老抽, 所以一包鹽可以用好耐 !

雖然我無買碘片, 因為沒受感染的人唔可以食, 所以去買包紫菜好過 !

26 則留言:

匿名 提到...

Lisa,超市的鹽已經被搶購一空:(

Duck 仔 提到...

鹽無晒,鼓油無埋.....
下次可能係咩?藥物?

旁邊學 提到...

大家請不要亂跟風啊!!市面上賣的鹽都是化學精製鹽全是氯化鈉,不含碘所以沒有抗輻射作用!而且多吃有害!

除非買到天然採集的海鹽或岩鹽(含多種微量原素及礦物質,當然包括碘),另外有一款加左碘的鹽(好似叫做鎂碘鹽),才可能有些少效,這些鹽要在健康食品店先至買到!

大家鎮定d啦!

Lisa 提到...

剛出過去, 雜貨店20蚊三包鹽(大陸出產), 有間十蚊一包, 而有好多人搶住買 ! 樓下大堂阿姐說平咗, 今早賣20蚊一包 ! 在銀行聽到有客說, D 人除咗搶鹽, 還搶米, 癲曬 !

Duck 仔 提到...

當然知鹽不能抗輻射
海鹽在未來都唔知會唔會受污染
核污染(放射原)可以長達過百年....身體內部又不能防幅射...

米,我在地震果日已經去買了,因為一定送米去日本,短期內被炒起

匿名 提到...

鹽的產地甚多,有些更不是來自海洋,而且依家很多是化學合成的,你要食咸味?無缺啊哥哥仔,
長達過百年的核污染...唔通要儲定幾十ton至夠?

羊群效應真可怕...

匿名 提到...

我而家醒起我在沖涼房有一瓶粗鹽(都幾大瓶),以前用來檫我的豬腩肉(李華玲介紹),無耐性,用下又無用,而家可以用來應急:)
nlpsonia

匿名 提到...

好彩上次買o既係岩鹽, 仲唔知點解又買多盒保充裝, 係 new Zealand SAXA SALT, 不過我唔係for 呢次核危機

我頭先都去惠康買野, 真係好恐佈, 惠康law 埋佢d no fill 出o黎賣, d人係搶

ANN

旁邊學 提到...

其實地球的鹽含量超豐富,例如其中採自陸地下的「岩鹽」礦很多國家都有開發生產,個人首選生產自喜馬拉亞山區比較優質的岩鹽(Himalayan Crystal Salt) ,其礦物質及微原素含量更是豐富,對身體健康十分有益。希望大家分享.. :-)

Lisa 提到...

就係因為搶鹽, 所以大家又可以上鹽的一課, 就如 Joe 個邊講米咁 XD !

旁邊學 提到...

咁容乜易講講下講曬開門7件事嫁?
Lisa姐,而家d即食紫菜大都因為精制過,所以好多係無含碘嫁!只係有是油味同msg,購買前請先check清楚個營養標籤穩陣d呀!要食就不如買碘含量較高的海帶吧!用黎煲綠豆粥,煲海帶湯都十分好味有益... :-)

Lisa 提到...

回旁邊學,
是嗎 ?
我還成日驚 D 仔女和孫食得太多添 XD !
個日二新抱係咁俾個孫女食紫菜, 因為佢好鍾意食, 我還叫佢唔好俾佢食咁多添 !

CK 提到...

LISA,
未夠癲! 幾時會搶金和銀呢? 鹽都可以搶成甘!!!!! 金和銀甘少存量!!!!OMG!

Lisa 提到...

如果金去到5000, 就會有人出來搶去 10000 ! XDDD!

旁邊學 提到...

d垃圾食物都係唔好比d細路食太多,因為大都加左味精,會食上引嫁,細路食過就會成日番尋味(真實係msg引起),因此,將來大個仔食野嗜好會越食越偏咸,對身體十分無益嫁!
你呢個奶奶肯喝住d新抱仔唔好種d孫仔的確係好難得,因為多數d奶奶會更寵愛d孫仔,要乜比乜..

CK,幾時會搶金和銀呢?.....遲早既事姐,香港人就係感架啦,越多人搶、越價高,就越多人參加...好似頭先電視新聞訪問個師奶,問佢點解排隊爭買鹽呀?師奶話唔知呀!見咁多人爭住買咪買埋一份囉!... OOO..

Lisa 提到...

Junk food 的確好食, 我以前都食, 不過依家年齡大咗, 氣管唔爭氣, 唔食得熱氣, 唔食得生冷, 唔食得寒涼, 所以 D 後生食少少無所謂, 食得多會生病, 所以會叫佢地食少 D !

匿名 提到...

金銀未搶到,鹽無曬後,而家搶既係醬油,米,放工後去超市,大袋裝的米已經無曬,剩低細袋既.各位諗下,聽日會搶mud,等我做預備.
nlpsonia

匿名 提到...

眼見日本對核泄問題束手無策,眼白白望住佢擴散但乜都做唔到,好驚.
我放工之後都去買左D燕麥,藥品,几樽水同罐頭.返到屋企又將可以儲起食水既容器攞出唻,裝滿後放入冰格,等雪成冰,可以儲得耐D.
同朋友講話我白痴, 但我想買個安心

Lisa 提到...

回nlpsonia,
一早買多 D 後備, 就唔曬去同人搶 !
我一早買咗後備米、油、鹽、糖、麥皮、雞粉、生抽、老抽、退燒藥、少量罐頭、蜜糖、奶粉, 所以唔須出去同人搶; 食完一包買返一包 !
試過沙士見 D 人搶米, 所以學精咗 !

Lisa 提到...

雖然成日俾老公話我, 唔好買罐頭啦, 過期啦 ! 哈哈 !
我去超市見到特價又可以儲一兩年的食物都會買 !

匿名 提到...

謝謝Lisa,你所列出的清單,除了奶粉外(因為我唔鍾意食奶粉),其他我屋企都有la,咁我可以安心la,唔洗同人搶.
nlpsonia

Lisa 提到...

回nlpsonia,
奶粉是老公用來沖麥皮飲的, 而我本人會買盒高鈣低脂鮮奶沖奶茶 !
係呵, 清單上還有茶包和咖啡粉 !

旁邊學 提到...

...唔食得熱氣, 唔食得生冷, 唔食得寒涼...身體似偏陽虛形,可能係後生果時太博殺又夜訓透支咗身體姐,平時早d訓,揾個好d嘅中醫調理下啦(要有耐性,因中藥調理較需時),滋養番好就無問題啦!... :)

...聽日會搶mud 等我做預備.... 請不要太憂慮呀,
其實香港食品供應應問題不大,起碼亞爺唔會容許佢嘅南大門出亂子掛。

Lisa 提到...

回旁邊學,
我上兩個星期才去照肺來和做肺功能測試, 個肺無問題, 但氣管因為敏感收窄, 所以依家食緊防敏藥和吸擴氣管藥, 咳少咗, 所以晚上訓到 !
要斷尾, 就暫沒有辦法, 因為沒知我過敏原因, 等我下個月去英國睇下好唔好 D !

匿名 提到...

切記買定d 口罩, 記唔記得沙士時都係, 口罩消毒紙巾, 手術手套, 樣樣都搶到無晒

ANN

Lisa 提到...

回ANN,
剛買一盒後備 !
都買咗俾仔女在英國驚再火山爆發, 一人一盒大加一盒小 !