2011年3月20日 星期日

金價料下試1000美元

驚嚇人唔死 !
先睇 1410 和 1380 支持位先啦 !
所以持實貨最安心, 無謂炒來炒去, 唔借貸, 唔炒期 !

news.on.cc

【on.cc 東方互動 專訊】東方產經「商品圈」專欄作者鄭廣復:日本仙台發生的九級地震,由引發的海嘯演變成核輻射洩漏危機,日圓匯價亦因市場炒作資金回流救亡而被推高,金價反而於上周二急挫,市場解讀為趁高獲利填補受日本地震造成的損失。現水平仍然看好金價的投資者尤其要留意,這是金價大調整的一個訊號,只要基金大戶以獲利為由而平倉,金價可以跌個四腳朝天。

金價在上周後半段的上升,顯然是因為七國聯手干預日圓的升勢,令資金轉投黃金。金價本次升浪源自2008年 10月的金融海嘯後期,而支持金價持續高企主要是美國聯儲局兩度推行量化寬鬆貨幣政策(QE)令美元匯價轉弱,以及環球利率持續低企。此外,各國央行於 2009年前,擔任了21年的黃金淨沽家,到去年變成淨買家,以及去年印度珠寶業對黃金的需求回升,還有中國去年在黃金的投資需求比2009年增加70% 至接近180噸,都令金價得以站穩於每安士1,400美元。

然而,美國2月份消費物價指數按年急升2.1%,反映物價已開始攀升。此外,預期聯儲局在6月底結束QE2,明年初很大可能開始加息,歐洲央行已暗示將在四月份加息,英倫銀行支持加息的委員亦增至三名,加息機會上升,低息環境一旦結束,金價必定大幅調整。

近期所見,黃金亦未明顯發揮其避難所角色,加上周線及月線圖走勢與9RSI呈大型頂背馳,相信屆時1,300美元將會失守,不排除下試1,000美元關口。

海通國際外匯及金業部分析師 鄭廣復

11 則留言:

匿名 提到...

呢個都無知系mud水九流分析員,講野吾用腦,跌到落1000元?好呀,我咪加碼買囉.仲有中國,已經等1000元呢個價好耐,仲唔快D買?印度既平均價都1045啦,可能這個價仲會吸引印度加碼買都唔奇.
nlpsonia

satan_wong 提到...

靜待事態發展..

呢次天災,應該出乎好多人既意料之外,尤其幕後黑手..

匿名 提到...

邊個話加息金就一定跌.... 真係九流分析...

EDDIE

feifei 提到...

我今日都有睇到哩段野...睇完都笑出來,做得分析師乜吾知有圖表陷阱架咩....!!!

Lisa 提到...

聽佢講去沽手上的實金再等 1000, 就真係中計啦 !

feifei 提到...

如果佢公司啲客聽佢講一路short金落去就......慘咯...

嘉芙蓮 提到...

係九流+收水

Kai 提到...

王SIR話現價, 唔好高追黃金, 等穿位先算.

Bosco 提到...

王Sir錯左9年啦,拒有海嘯開始對股,債,金既預測錯到飛起。

Kai 提到...

佢個節目有好多消息同analysis, 好有參考作用.

金甲超人 提到...

who is our beacon ! just do the opposit ! can beat the market !!