2011年3月18日 星期五

一窩蜂提款 櫃員機癱瘓

蘋果日報

面對一場偌大的核危機和當局呼籲準備糧水,東京居民昨早都趕緊提款,搶購基本日用品。由於提款一窩蜂和太大量,日本第二大銀行瑞穗銀行( Mizuho Bank)在全國 5,622部自動櫃員機( ATM)服務,一度癱瘓兩小時。
在全日本有 440間分行的瑞穗銀行解釋, ATM服務癱瘓肇因在於大量交易集中在一些分行,其間客戶無法進行現金轉賬、滙票及其他交易,涉及金額達 5,700億日圓(約 564億港元)。服務於中午恢復正常,但顧客仍然無法提取外幣以及進行其他交易。

「至少有些現金傍身」

在東京赤坂區瑞穗分行,派出 6名員工冒着寒風向顧客道歉。從 ATM提取不到錢的 42歲女子杉田說:「這教我上了一課,我應該至少有些現金傍身。」
日本正實施輪流停電,但瑞穗發言人指, ATM故障不太可能跟東京或東日本停電有關。國難當前,物價飆升,有日本人買金避險,令東京金價飆升。

路透社

16 則留言:

匿名 提到...

現金+黃金. 好!
nlpsonia

匿名 提到...

國難當前,物價飆升,有日本人買金避險,令東京金價飆升。

買金先可以保住個購買力

ANN

匿名 提到...

Lisa and Ann,今日信報有一段:其他人(指不打算離開東京的人)就儘量儲備食物,現金甚至黃金.
nlpsonia

Lisa 提到...

回ANN, nlpsonia,
所以買金銀是正確的, 好彩香港沒去到東京的地步 :)

匿名 提到...

Lisa,今日東方有一段:中國撤僑被指收昂貴路費,一家八口去到集合站,被告知每人要交二十萬日圓現金作路費,當時根本無處取錢,全家欲哭無淚,茫然地看著包車離開.

在這我不評論中國的做法對不對,但我聽過長者講以前歷史,走難要帶黃金.就好像以前越南難民走難,身上都有黃金.

以上一家八口的例子,而家走難wo,無現金都要有黃金;無黃金都要有現金.
nlpsonia

Lisa 提到...

回nlpsonia,
好多人以為乜都可以免費, 所以沒到災難時, 一定要自己做好預備 !
先是設備好屋企, 可以守到最少一個月都唔出街, 二是預防斷水斷電, 三是預備走難時行裝, 如果須放棄家園 !
不過香港暫時都唔須太驚的 !

匿名 提到...

我驚大亞灣多過過日本o個個, 早排都有新聞提及有一戶在廣州人家, 家中地下無lala 好熱可以整熟雞蛋, 擺明地殼有野, 都唔知係咪將要地震, 講就話香港唔會有地震, 但好似無野係必然o既

ANN

Lisa 提到...

回ANN,
如果到避無可避時, 聽天由命吧 !

匿名 提到...

大亞灣擺明無得走!

ANN

Lisa 提到...

回ANN,
唔驚得咁多呀, 人終於都會死的 :)
開始明白點解 D 人住火山腳下明知有危險都唔走 ! 你依家叫我去英國同 D 仔女長住我唔制呀, 何況我唔覺得英國會安全好多, 不過悶就會悶死人啦 !

匿名 提到...

LISA

我唔係好怕, 我反而希望主耶穌快來!

緊係LA, 香港是我家, D人成日話香港人好羞恥, 國際間D人笑香港人買鹽, 我唔覺得呀, 或者佢地係受別人影響而做出D O甘行為, 但香港人係真我個性, 將所有真性情表露出O黎, 就算佢地知識水平係幾低都好, 起碼佢地係"真"

ANN

ANN

Lisa 提到...

回ANN,
群眾心理真是如催眠, 人買自己又走去買, 而鹽本來都一兩包已好夠用的啦, 但可以驚到去買一箱就費解 ?

匿名 提到...

有無睇郭富城套 "白銀帝國",裡面除左講白銀之外, 都有講團積食鹽

ANN

Lisa 提到...

TVB有套劇講私鹽, 在古時官府管理鹽的買賣, 而貪官為賺錢落自已袋在鹽中加石灰食壞人 ! 就如依家的印銀紙 !

匿名 提到...

好似鹽都係一種幾重要o既搵錢工具!

第時輻射走到食物鏈度, o甘水或者鹽水可唔可以洗淨染係蔬菜上o既輻射呢? 牛食左有輻射o既草, 佢o既肉又會點呢? 真係難以想像....

ANN

daeng 提到...

以仙台呢次為例,d金擺响屋企又怕比海嘯沖走,沖走無識認就算揾到都怕攞唔返,唔通平時都要將d金跟身咩?又帶得幾多响身呢?諗唔通.....