2011年3月8日 星期二

銀價 36 樓上

最弱是股市 !

8 則留言:

Bosco 提到...

銀應該要回一回啦。。。試番34啦。

Lisa 提到...

洗完廁所拖完地, 回來銀價又升返去 36樓上啦 !

Bosco 提到...

哈哈,食完飯番來,銀有上番36,仲要美匯升番咁多添。

Charen 提到...

Lisa可否賣1個rabbit銀給我呢,kitco已沒貨了, 謝謝
email: charenwan@gmail.com
p.s.我都係住上x的 哈哈

Lisa 提到...

回 Charen Wan,
Sorry 你遲咗啦 !
我二新抱由英國返來, 下午同佢飲茶來, 我已俾曬佢帶去英國派俾我仔女和孫 !
快 D 去東洋睇下還有無貨 !

Charen 提到...

入唔到kitco, 仲有kitco已經無晒鷹銀賣la, 可能我命中注定與銀無緣了
另外, 自從美國通過法案後, 真的想將周XX的金粒變賣換美國鷹揚金幣ar

Lisa 提到...

回 Charen Wan,
雖然東洋貴 D, 但勝在還有貨, 遲下可能乜都無啦 !
金唔好理係乜款, 只要金都可以保值的 !

Kitco 網可能太多人上, 所以今晚時得時唔得 !

匿名 提到...

回Charen Wan,好旺角除了東洋,其他鋪應該還有兔銀,要買就要快.
nlpsonia