2011年3月5日 星期六

銀價新高 35.59

金價企穩, 油價升 !
預期歐洲加息, 因為通脹, 所以歐羅升 !
加幣跟隨油價升 !

股市還是弱, 須繼續觀望 !

5 則留言:

匿名 提到...

Lisa,知你在荷蘭住過,有事想請教:下午在東洋買了2個荷蘭銀幣,無成色,無重量,想問你這兩個銀幣是什麼?一個是1997年20euro JOHAN VAN OLDENBARNEVELT;另一個是1998年20euro MAARTEN HARPERTSZ TROMP,兩個背面刻KONINKRIJK DER NEDERLANDEN 謝謝!
nlpsonia

Lisa 提到...

奇怪, 我好似答咗呢個問題的, 唔通我昨晚累到傻咗 ?
再寫多次 :
我唔知, 可能是記諗幣, 是真銀的嗎 ?
買銀幣最好買 D 有寫銀的純度和重量的, 咁賣出時可以計到值幾多錢 !

匿名 提到...

Lisa,其中一個回家後在網上找到資料,不過講的是euro50,可能同時間發行幾種不同面值的,應該是紀念幣,925,另一個就找不到資料,不過下次我再買都只會買有寫純度和重量的.謝謝你的答覆.
nlpsonia

匿名 提到...

好旺角海鮮價,地下友盛:
5/3 Rabbit 2oz $710;Tiger 2oz $860
7/3 Rabbit 2oz $760;Tiger 2oz $960
nlpsonia

Lisa 提到...

哇, 愈叫愈高 !
謝 nlpsonia 報價 :)