2011年3月23日 星期三

金銀試衝阻力位

股市沒過危險期, 所以決定暫時唔買股票 !

15 則留言:

匿名 提到...

銀正向37進發,唔知今晚可唔可破到?
nlpsonia

Lisa 提到...

破咗 :)

匿名 提到...

係唔係等回到34左右再入貨?

Lisa 提到...

你又知銀價會回去 34 ?

匿名 提到...

我估會有機會回到34或以下, 想問您的看法?

Lisa 提到...

我唔知啊, 不過剛破位多數無咁快回 !

旁邊學 提到...

38...40...50...80...100...200...400...^^^^^^

kannyfai 提到...

一去無回頭............

Lisa 提到...

開心囉, 哈哈 !
不過無個市會直升的, 間中會回下; 照我睇 34 已是好強的支持位, 所以想在 34 樓下買貨的人會好失望 !

Bosco 提到...

我覺得,銀起碼會試一試40先會有大回,但就算系,我都唔認為會見到34.

如果唔系,我唔使系銀升穿33,同34時都追買2個Monster,因為大牛市雖然會回,但好多價位都系一去無回頭(最衰都系個PPS,如果唔系我買既位要低好多)。對上一個例子就系20-21,大家看看銀系升穿21之後有無番過去,當日我一樣,系銀做新高,穿21時,立刻打去Kitco買個Box,呢個亦系我買貨既Strategy,我唔系Buy On Dip既,系確認下一個Leg Up,我就買。

再講,阻力位升穿就會變成支持位,之前銀系36到徘徊左好耐,呢個阻力位好強(唔知同WB既謠言有無關),而家升穿左,看來就算回,都會企系36之上。

匿名 提到...

剛剛去了利昌, 358, 買了12兩, 好似唔係太多現貨

匿名 提到...

我都同意36是個幾強既阻力位,既然而家升穿左,阻力位就變成支持位,回順之後,下個目標應該是39 or 40.
nlpsonia

Lisa 提到...

我就多數 buy on dip, 第一次買在升上21後跌返去 18, 之後升得好急去 25邊, 所以第二次買在 24 因為美國議息後多數唔加息會升, 第三次買在升去 31 後跌返去 28, 呢次升去 36 後跌返去 34, 得一晚見 33幾, 所以無機會做反應 !
以前買金我每一次回吐都買貨, 最高買金價是 11980 !

Kai 提到...

恒生, 九九金去到13350/兩了

Lisa 提到...

回Kai,
飾金已見 14600 新高啦 :)