2008年8月15日 星期五

另類指標

以前在新聞組, 有版友 trader 說, 看出文人數就可以知大市是升是跌, 但後來一個財經谷分散了成幾個谷在不同的司服器上, 所以想看指標要同時看幾個谷. 到了今時今日, 大大小小的網上討論區興起, 又多人各自開了財經網誌, 把人分得好散, 所以想看指標是難好多了 !

我自從棄了新聞組(多謝炸版搞事者, 希望佢地玩得開心, 吾好老來變了一百萬人的故事.), 上網 search 到有約 200 個財經網誌, 但有一半已給網主放棄, 睇怕要等到再有一半人收筆, 大市才見底 !

熊市最可怕的不是跌市, 而是長時間的陰跌, 好多人都吾會浪費時間去等待一個無收獲的注碼 !

98年股災後, 好多師奶都由全職炒股去了搵返工做 !
所以都係勸你, 做好自己份工, 除非你已財務自由 !

2 則留言:

匿名 提到...

事實上真係好多人不自量力,以為有些少錢和運氣,就可以在市場搵食,但事實上是升市時或者有機會賺到些少,在跌市時隨時雙倍賠回給市場!所以,要在跌市中不賠,甚至還有錢賺的,才有資格玩下去,否則只是陪跑而已。

Lisa 提到...

所以我說, 要經過了股災, 才會真正認識股市 ! 我同你好巧合, 都寫了差不多一樣的文章 :)