2008年8月20日 星期三

玩 blog

開佐兩個 google blog, 覺得幾好用, 但發覺原來放相只得 1024 MB, 又吾可以在文章位放 slice; 去了 yahoo 開多了個 blog, 難用過 blogspot, 版面控制須再摸索, 但放相位應該大好多, 又可以放 slice 在文中 !

好搞笑的是, 我用 Windows 去 blogspot, 叫我放低 IE 保安, 所以我用了 Linux laptop 去寫 blogspot ! 我又用部 Linux laptop 去開 yahoo blog, 吾俾我 upload 相, 只見一片空白, 須轉用 Windows 才可以控制到 !

好彩在家整了成個 network, 可以把檔案好快由一部電腦轉去第二部電腦 !

講投資 : investtalk-lisa.blogspot.com
講電腦 : comptalk-lisa.blogspot.com
貼相 : hk.myblog.yahoo.com/iam-lisagallery

沒有留言: