2008年8月29日 星期五

屋苑有什麼支出 ?

都吾明那些人怎樣查數的, 先是業主委員會, 開會時只在同工程公司吵架, 說工程太貴, 但個工程公司說, 不是同委員會簽約的, 所以不須同委員會交代 ! 後來業主立案法團第一位主席是做會計的, 但她拿了屋苑數, 只在對加減; 加減當然不會錯, 但支出是何來 ? 到換了羅生做主席, 一疊無乜收據單支持的賬目才轉到我手上 ! 我個時上山落海, 上就上到去天台, 睇電梯房, 落就落到去地厙停車場, 睇電錶房 ! 還傻到去數停車場內有幾多枝光管 !之後得到的結綸是 :在一本賬簿內, 記錄曬, 住宅, 商舖和停車場的管理費收入及支出, 連停車場一粒螺絲都在同一個賬支出 !

一個屋苑最大的支出是公用電費, 第二是人工(管理處人員+看便+護衛員), 第三是清潔工作及車垃圾, 第四是電梯維修保養; 我試過叫第二間公司來報價, 但個公司來睇完後同我講, 佢地無零件, 所以一定要搵返原廠做維修, 因為無競爭, 所以保養費好高 !還有冷氣保養, 消防系統保養, 泳池維修和開池時段的管理費用, 屋苑公用水費 !(當時法團委員查到第一間酒樓駁了水喉去公用水取水自用, 之後間酒樓就轉了老闆 )

好彩十年來羅主席做得好, 現我們屋苑除了有盈餘外, 還儲起了一筆維修基金 !
住宅, 商場和停車埸的賬目已分開, 在停車場加了個獨立電錶, 停車場的管理費也加大了 !

3 則留言:

匿名 提到...

其實那些也是騙人的技倆,因為日常佢地報的維修合約,多數只係包人工,或一些好常見的零件,但假如是一些較貴重的零件要更換,一樣係磨利把刀等你!至於這些零件是否一定係佢獨家至有,就看管理人的知識和魄力了。例如冷氣機頭壞(大座的水機),可以換裡面的零件,也可以整個機頭換,這是長痛輿短痛的問題,假如部機用左10年8年,這個零件壞了,其他的還可以再用多久!只是,一般人根本唔識,只能忍痛任佢割!

匿名 提到...

這個牌子的零件係佢獨家,但整個機頭係標準部件,很多牌子都可以互換的,我成個機頭,換做較普及的牌子,佢就以後到無得惡,不過,當然,佢又可以話唔幫你做維修來要脅,但假如自己有人識得做,可以索性飛起埋佢都得,所以係好視乎管理人在大度管理和維修的經驗。

Lisa 提到...

講的是電梯, 不是冷氣 !