2009年3月8日 星期日

一股匯豐一斤菜心 ?

當年匯豐沒四合一時, 股價約 4 蚊, 而當時一斤菜心也賣約 4 蚊, 所以人人都說, 一股匯豐可以買一斤菜心 !
現在菜心約賣 6 至 10 蚊一斤, 又唔知匯豐會否去到[一股匯豐一斤菜心]價呢 ?

7 則留言:

ah man 提到...

#5 個價, 好得人驚...
渣住佢收息開飯過退休生活果班人, 真係人都顛!

Lisa 提到...

真係好傷, 我都費事話人啦 !
早在幾年前出佐勸告無人聽, 而依家講乜都已太遲了 !

ah man 提到...

好多人都好傷, 唔出得聲

我波友昨晚同我講, 佢3幾入左幾手, 仲話現在有邊間銀行賺錢呀....唉!

Lisa 提到...

我都見到好多人還是心不死, 以為可以勞底長線有賺, 以為匯豐基本因素沒變 !
我都對[市場先生]無了期望, 因為佢連賺了上億的林少陽的分折都唔信, 只信自己眼光, 硬頸過隻牛 ! 市場是好公平的, 睇錯市就要輸錢 !

ah man 提到...

呢單野 ?

http://linshaoyangblog.blog.163.com/blog/static/10578221420092100404332/

Lisa 提到...

就係 !

ah man 提到...

唉~~~

另一方面睇, 人地回覆你, 你都有面架.
如果我寫信比林生, 佢實唔so 我 XDDD