2016年12月30日 星期五

港股收爐:散戶蝕多過賺 元朗股神叫醒定

如果明年上半年股市跌, 要諗下買乜股先 !

on.cc東網專訊

【on.cc東網專訊】 今年大市有波幅無升幅,難怪啲股友們都話無乜斬獲,對深港通無推升到港股,就至為失望!

散戶盧先生:「今年投資成績普普通通,成年入咗大約10隻股,全部蝕多過賺!講到最失望就梗係深港通啦!完全冇預期咁好,啲藍籌股都唔係咁掂,新世界發展(00017)叫平穩啲囉!出年仍然有好多變數,例如美國候任總統特朗普上場,預計息口會升,所以上半年會以保本為主,搵啲有息派、市盈率冇咁高嘅股票。」

元朗「股神」曾錦安:「股票今年就冇買,但買咗期權同牛熊證。記得6月尾,畀我估到英國脫歐,我買的期權就轉手賺幾十萬港元。但最激氣就係美國大選!我都估中侵侵贏硬,個走勢似足英國脫歐!點知要番工冇入貨,結果真係大跌後又升幾百點!激鬼死我啦!明年係2017年,且逢7必有股災,明年個市會幾震,但『上帝叫你滅亡,先要你瘋狂!』所以明年第2季個市升穿24,000點後,大家就要小心。」

散戶Jimmy:「2016年都買咗好多隻股,但整體成績都麻麻哋啊,上半年個市真係唔太好,係下半年先叫稍為好轉。我2毫嗰陣買咗隻順龍控股(00361),之後升到4毫都賺咗成倍;但早2星期買咗隻宏安地產(01243)(02924)0.98元買入,點知佢竟然1拆10,後尾升到1.6元,但呢幾日忽然跌穿1.2元,真係好失望!」

散戶Kristy表示,「買開長和(00001)、滙豐控股(00005)及電能實業(00006)等藍籌股,今年全年資產升值約15%,但從計術分析見到沽出訊號,故已全部沽出;預計下年股市年頭會向上,之後或會跌到17,000至18,000點,到年中至年尾會抽升至24,000至25,000點。」

內地散戶黃小姐﹕「今年內地個市冇預期中好,而且今年冇咩收穫。我買咗深股方大集團(000055.SZ)同滬股百大集團(600865.SH),但估計方大今年升市無望,反而我會睇好百大集團,始終佢係零售股,預期佢過年後可能會升。至於明年,我打算會買香港股票,我比較睇好華潤系同埋金礦股。」

比富達證券研究部主管林嘉麒表示,「趁今年初低位時入市,個人投資策略較為保守及長線,以環球基金產品為主,總結全年都有約20%的投資回報。我估2017年都會係難賺錢的一年,同樣要把握入市時機,相信第1、2季會有入市機會,目標於指數股份,但要定下止賺目標,唔好太長線」。

過往幾年有雙位數投資回報的耀才證券研究部總監植耀輝就話:「今年全年投資回報約10%,主因低位時分批撈入騰訊控股(00700)以及載通(00062),另亦有投資細價股來考考自己眼光」。他預期,「2017年將會愈來愈難玩,因為美國候任總統特朗普上任後政策帶來變數,而我個人投資上都係繼續傾向保守,以騰訊為主打,其他細價受則小注投資」。

新鴻基金融財富管理策略師溫傑稱:「今年特朗普意外地勝出,令我之前買落的黃金相關基金大失預算;而美股在大選後大升,亦錯失了投資良機;不過好彩在第3及4季於港股的細價股搵到機會,平均來計,全年約賺10%,2017年要繼續審慎,要睇定先下注,個人就睇好美元高息債券,以此作為核心投資產品。」

沒有留言: