2010年12月7日 星期二

金價新高 1426

飾金價 14250/13040 差價 1210
金條/金粒價 13640/13110 差價 530

20 則留言:

wahd 提到...

金行? 差價太誇長了. 都係銀行d油條最抵XD
我今日第一次去(kitco) 買銀(maple), 覺得原來銀都好靚...

Lisa 提到...

金有金的靚, 銀有銀的靚, 最緊要保到值 :)

satan_wong 提到...

我就差好遠....
得d銀..平衡價仲要係$25.5.....

Lisa 提到...

回 satan_wong,
後生仔慢慢來啦, 唔可以心急 !

匿名 提到...

各位大大:
kitco係咪唔收cash架?
Thanks!

Lisa 提到...

Kitco 收現金的, 不過每一萬計, 會收 20蚊的手續費 !

小C9 提到...

Kitco $5,000 以下唔使收手續費ga.

Lisa 提到...

回小C9,
謝謝提醒 :)

小C9 提到...

Lisa, 唔使客氣.

我好奇想問吓大家, 點解今日咁高先去買金/銀? 唔等佢回小小先買GE?

我都冇諗過呢1-2個月D金/銀升得咁快. 想儲多D先再買(平貨)都唔得. SIGH.

BL 提到...

我今日都去中銀永安買o左粒楓葉! 係好高! 但驚之後更高!
題外一問...lisa 前輩可唔可以分析一下中國加息對金價o既影響呢? 先謝過!! =D

Lisa 提到...

回 LUVBUNNI,
中國加息可能對金價有短暫影響, 不過之後會因為通脹繼續升 !
剛剛王冠一在NOW財經都說, 金價見高位唔好追, 等回吐先買 ! 不過大家已見過, 第一次去 1425 時回到 1385 就繼續上, 跟本只回咗一日, 就係 wahd 去恒生買澳汌袋鼠金幣個日 ! 第二日已買唔到平貨啦 !

Lisa 提到...

記錯咗, 呢浪調整位去過最低 1328 !
所以每一次回吐, 都是買貨的好時機 !

Duck仔 提到...

回 小C9
銀價要追落後...可能回得少....

BL 提到...

多謝LISA前輩提點!
等我預多D SPARE CASH 等下次回吐黎買多粒金幣先! =)

Kai 提到...

今日新高, 明日新低,
今日新低, 明日新高,
點為之高? 點為之低?

:)

小C9 提到...

我都趁今日回d走去入番小小銀先(不過真係冇哂彈藥la :-p)

Lisa 提到...

回 Kai,
金價昨天最高去過 1432, 是之前沒見過的高位; 睇下明年破唔破到 :)

Kai 提到...

歐債, 美QE3, 又隨時打仗, 我諗回一回吐都會再升了 :)

Lisa 提到...

乘回吐可以繼續收集實金和實銀 :)
其實買實貨唔死得人的, 因為實貨一次過唔買得幾多, 反而玩期貨就好快死人, 就如昨晚金價一跌, 跌去40美元 !

Kai 提到...

"玩期貨就好快死人"

其實唔關期貨事, 係因為借錢炒先會死人.