2010年12月10日 星期五

丁世民講股 明年最低見萬二

蘋果日報

年尾流流,間間大行都唱好出年恒指,話會爆升之餘,目標冇兩萬九都有兩萬八。直至噚日,華華卒之聽到個好驚喜(查實係驚恐)嘅預測。
敦沛金融( 812)行政總裁丁世民話,恒指出年第一季會跌穿兩萬二,之後升番上兩萬五引人入市,年中又再跌鋪勁,跌到落萬二!冇錯,係萬二!點解咁恐怖?丁生話,歐美經濟唔掂,內地收水抽走熱錢,港股下年一啲都唔樂觀。
反而,佢認為買金制得過。佢哋個業務總監張子恒就補充,美國佬銀紙印唔停,搞到各國央行要買金對冲番啲美元儲備,估計出年第一季金價會升上每盎司 1500美金,年中可能會升上 2000㖭……到底丁生係語不驚人死不休,定係獨具慧眼呢?出年先有分曉!

(李華華)

3 則留言:

satan_wong 提到...

大量既錢去追逐有限既資產..唔係應該會上升嗎?

Lisa 提到...

你沒夠經驗, 股市好多人為因素, 期中一個是熱錢入市就會升, 熱錢走就會跌 !
咁多大鱷來港搵食, 大波動難免 !
大鱷不一定只食散戶, 佢地都可以鬼打鬼 !

satan_wong 提到...

OIC...
多謝lisa姐既分享..