2010年12月17日 星期五

黃金回吐


天寒地凍, 要早 D 訓啦 !

珊瑚被真是好暖, 前年買咗張 65蚊, 而舊年是在英國過冬天的; 今年諗到買多張鋪床當床單, 須 80蚊一張, 過幾日間檔口加價去90蚊啦 ! 行過樓下檔仔成日有驚喜平貨賣, 竟然賣一百蚊三張, 不過是薄 D 料, 所以買多一張40蚊試下洗後會否甩毛, 而依家覺得好好用, 後悔無買三張, 因為如果仔女冬天返來都可以用, 不過間檔仔只賣二天就唔見再有 !

7 則留言:

愚人 提到...

未聽過珊瑚被,合能否告知在那裡買到? 以便托人買來試試. 謝謝.

Lisa 提到...

珊瑚被是人造纖維被, 而同類布質現常用在外套, 長褲和睡衣 ! 價平不過保暖能力強 ! 沒留意到名店有賣珊瑚被, 只在街檔見到 !

Kai 提到...

呢兩日真係好凍, 好彩早前買左陶瓷暖風機, 暖得來又唔太乾燥 :)

金回左好多, 再跌我可能去買金粒了 :)

Lisa 提到...

暖風機唔可以在訓時用, 第一曬電, 第二起身時會頭痛 !

金回吐無錯是買貨好時機; 早前見到第一個支持位是 1331, 不過唔知會否去到, 因為呢排說回吐都吐得好少, 而多數得一日時間 !

Kai 提到...

呢次回左幾日, 聽日又泡菜國又軍演, 如果又走火, 我諗會見新高....

wahd 提到...

晚晚美市一開就打壓, 第二日香港開市又升番D.
可惜半夜銀行未開 XD

Lisa 提到...

所以你永遠買唔到最低位 XD !